Er det normalt at bf skal møte din nye kjæreste i begynnelsen av forholdet, altså, sette opp et møte der dere setter dere ned å prater sammen?[8D] Tenker også motsatt, skal dere avtale/har dere avtalt å møte bf's nye dame?
Jeg gjorde ikke det (når jeg fikk meg kjæreste), men en venninne av meg har en plan om det.
Tenker at de skal introduseres før kjæresten introduseres for barnet.
Er dette normalt? Gjorde dere dette? Hva var årsakene? Hva fikk dere ut av dette?[:)]
Hvordan er situasjonen med bf ellers?
Når hun fortalte at hun skulle dette ble jeg helt paff, er det normalt tenkte jeg? Føler det blir litt sånn at den andre parten skal "godkjenne" ferskingen[8D] For all del, jeg skulle gjerne ønske at bf kunne forholdt seg til kjæresten min på et vis, men han har selv gjort inntrykk av at han har bestemt seg for at han ikke liker typen min.. Aldri snakket sammen[8|]
Sier sønnen min navnet hans blir bf sur[:-]
Håper noen svarer på undringen min[:D]
Jeg gjorde ikke det (når jeg fikk meg kjæreste), men en venninne av meg har en plan om det.
Tenker at de skal introduseres før kjæresten introduseres for barnet.
Er dette normalt? Gjorde dere dette? Hva var årsakene? Hva fikk dere ut av dette?[:)]
Hvordan er situasjonen med bf ellers?
Når hun fortalte at hun skulle dette ble jeg helt paff, er det normalt tenkte jeg? Føler det blir litt sånn at den andre parten skal "godkjenne" ferskingen[8D] For all del, jeg skulle gjerne ønske at bf kunne forholdt seg til kjæresten min på et vis, men han har selv gjort inntrykk av at han har bestemt seg for at han ikke liker typen min.. Aldri snakket sammen[8|]
Sier sønnen min navnet hans blir bf sur[:-]
Håper noen svarer på undringen min[:D]