Er dette hverdagsklær eller pysjamas?

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Pysj

ORIGINAL: Labambie

PYSJ! Jeg hadde faktis hevet øyenbrynene litt om jeg hadde sett et barn i sånt mitdt på dagen. [8D]

ORIGINAL: MammanTilSnuppa

pysjamas[8D]

Jeg tenker pysj med en gang jeg ser dem, men altså.. Det gjør da ingenting om man bruker de som drakt på dagtid [:D]
Kjempeherlige, og sikkert gode å ha på seg!

Jeg bruker nesten bare hele dresser til han, slike som det der.

Har aldri fått kommentarer på at det er pysj, noe det ikke er heller. Pysjer er de som er knepping i foran, er det knepping mellom bena er det hel dress.

Heldress med litt knapping øverst og mellom bena er hverdagsklær[;)]  Er det knapping helt ned er det pysj[;)][:)]

pysj eller hjemmeklær

ORIGINAL: *wolf*

Jeg syns det ser ut som pysjamas [8D]

For meg ser d ut som pysjamaser..[8|]
Hadde det stått kor mye en sån koster, så hadde vi sikkert skjønt at d kan neppe være pysj..men for vanlige dødelige så ser d ut som pysj..dvs vi som ikke vet kordan merkeklær ser ut..

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Pysj

ORIGINAL: Mamsemumsen

Definitivt nattklær!

Jeg tenker at det egentlig er pysj, men jeg bruker det på han hele dagen.. (men så er han 8 mnd da)

De klærne er ihvertfall ment til å være hverdagsklær, men det er tydeligvis ikke så mange i Norge som er kjent med det. [;)]
Vi bruker det til hverdags, men får dessverre veldig mange kommentarer på at de går med pysj. [&o]

Jeg har forøvrig også hørt "regelen" om at så lenge det er knepping kun mellom bena, så er det IKKE pysj. [;)]

pysj

ORIGINAL: Fleur

Heldresser er genialt.

Det er utvilsomt hverdagsklær.

Vi bruker på den lille - og har brukt på den store - ullbody, ullstillongs/strømpebukse og heldress oppå.

Jeg synes barn skal ha klær som er gode å gå i/bevege seg i/leke i.

Dessuten finnes det utrolig mange kule prints på slike heldresser - mye dansk design som faller veldig godt i smak her i alle fall.

SIGNERER.. kjempe stilige klær,mine små går i heldresser hele tiden..

Back
Topp