• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Er dette greit? *ang BF*

Lillezilje

Gift med forumet
- Sender i barnehagen uten sko/uteklær
- Finner sjeldent eller aldri på noe med barna
- Har flere ganger på kort tid kommet 10-20 min forseint i barnehagen, stortsett fordi han "glemmer klokken"
- Overlater dem bare til seg selv i stuen, menst han driver med sitt på et annet rom
- Tar de kun med utenfor husets vegger om han skal noe, som feks på biltema eller noe annet uinteressant for dem.
- Tar de med i bilen når han skal å ordne ting for kompiser, og lar dem sitte i bilen menst han holder på, ofte på kveldstid og ofte etter kl 22.
- Lar kompiser som aldri har møtt barna være barnevakt for dem når de er i seng.
- Lar barna gå i stuen med trapp, uten å følge med dem.

Dette er ting som skjer ofte.

Overreagerer jeg når jeg ikke synst dette er LITT greit engang?

høres IKKE greit ut!

ORIGINAL: Lillezilje

- Har flere ganger på kort tid kommet 10-20 min forseint i barnehagen, stortsett fordi han "glemmer klokken"
- Overlater dem bare til seg selv i stuen, menst han driver med sitt på et annet rom
- Tar de kun med utenfor husets vegger om han skal noe, som feks på biltema eller noe annet uinteressant for dem.
- Tar de med i bilen når han skal å ordne ting for kompiser, og lar dem sitte i bilen menst han holder på, ofte på kveldstid og ofte etter kl 22.
- Lar kompiser som aldri har møtt barna være barnevakt for dem når de er i seng.

Komme for seint i barnehagen ??? Da mener du ettermiddagen da eller ?? hehe :)

Men nei, resten virker absolutt ikke greit.. har du tatt det opp med ham ? kanskje det ikke er slik det virker.. :) Håper det ordner seg

Det sier vel seg selv at dette overhodet ikke er greit[8|]

Overhode ikke greit!!

ORIGINAL: silros

WHAT?
Nei, ikke greit!

Jeg tenker litt sånn at så lenge barna har det bra hos sin far så har de det bra.

Men jeg hadde tatt det opp med han! For virker ikke bra!

ORIGINAL: Snoflak

Komme for seint i barnehagen ??? Da mener du ettermiddagen da eller ?? hehe :)

Men nei, resten virker absolutt ikke greit.. har du tatt det opp med ham ? kanskje det ikke er slik det virker.. :) Håper det ordner seg

Etter stengetid ja.. Når ungene blir levert på morningen/formiddagen spiller i grunnen ikke så stor rolle vil jeg tor [8D]

- Sender i barnehagen uten sko/uteklæ r nei dette blir galt i mitt hode
- Finner sjeldent eller aldri på noe med barna er ikke hver gang den andre part ser hva den andre gjør så kan i enkelte tilfeller at de gjør ting uten at den adnre ikke vet.Så spørs det jo mye på hvor gamle barne er. Som her så kan ungene sitte å tegne i flerre timer
- Har flere ganger på kort tid kommet 10-20 min forseint i barnehagen, stortsett fordi han "glemmer klokken" trodde ikke det var noe bestemt tid for å levere slik sett, så for meg hadde jeg ikke tenkt på slikt , så nå det var ved hentung da er det galt, her så må en betale 500kr for seint henting
- Overlater dem bare til seg selv i stuen, menst han driver med sitt på et annet romspørs hvor lenge det er allene, og om perosnen kan få med seg det som blir gjort i det andre romme, slik som her kan jeg fort drive på kjøkkene og ungene er i stua men jeg hører da dem
- Tar de kun med utenfor husets vegger om han skal noe, som feks på biltema eller noe annet uinteressant for dem.jeg synnes det er viktig at ungene er minst en gang ute å leker, men samtidig så er ungene mine slik at de elske rå tusle på steder som biltema og traktorbutikker så jeg kunne glatt tatt med meg ungene på en slik ting i en helg bare for å gjøre noe med ungene
- Tar de med i bilen når han skal å ordne ting for kompiser, og lar dem sitte i bilen menst han holder på, ofte på kveldstid og ofte etter kl 22. da burde han ta med ungene inn og ikke la de være i bilen
- Lar kompiser som aldri har møtt barna være barnevakt for dem når de er i seng. bør være noen som kjenner barne som er der,kan jo være at barne vet hvem perosnen er selv om mor ikke vet det
- Lar barna gå i stuen med trapp, uten å følge med dem. spørs på alderen til barne, her har ungene gått i trapper fra de klarte å krabbe

Hvor gamle er de?

ORIGINAL: Chiapjusk

høres IKKE greit ut!

ORIGINAL: Charl0tte

Hvor gamle er de?

2 og 3

dytt

Ehhh NEI....dette hørtes virkelig IKKE greit ut...virker ikke som har tar farsrollen så seriøst???

ORIGINAL: søvnløs og lykkelig

hadde ikke jeg godtatt nei[:(]

Hva gjør man i en sånn situasjon da?

Back
Topp