Er dette for dyrt?

ORIGINAL: MissMe

ORIGINAL: Burger

Tapas er svindyrt, men kjempegodt! Hadde glatt betalt 500 kr[:)]

Men de aller fleste "vanlige og kjedelige" koldtbord koster jo rundt 300kr per pers..

Hva er nå 500kr for folk flest da???

Det er ikke bare de 500 kr. Drikke på byen etterpå, taxi hjem osv osv. Blir fort noen penger det altså.

Syns det var en grei pris jeg. Man hadde jo i alle fall ikke fått det noe særlig billigere på restaurant (med både mat og drikke og alt)  Skjønner meg ikke helt på de som syns det er så dyrt... Er liksom ikke hver måned man drar på reunion[8|]

i stedet for å bestille mat, kanskje hver kan ta med seg en rett? ser i alle fall ikke så dyrt ut da for noen [;)]

Jeg hadde betalt 500!![;)]

ORIGINAL: ~Ludviks mamma~

Det hadde jeg nok ikke betalt, nei...

Det må da gå ann å velge annen mat som ikke er så dyrt?

Synes 500 hadde vært ok for en klassefest, men jeg hadde nok da heller ville hatt en god middag. Men det er meg.

hadde jeg måtte betale 500 kr for en mimrekveld tror jeg at jeg ville stått over... Synes det var en litt vel stiv pris...[8|]

Hva med å nevne at alle kan ta med en rett? evt betale ekstra om man ikke vil ta med noe?[:)]

Vi gjorde sånn ofte i danmark... Til tider ble vi bedt steder og vi tok med en matrett hver, da er det noe for enhver smak og alle følte at de bidro med noe... Som da vidre og endte med oppskrifter utbyttet og masse skryt til alle. Har egentlig ingen dårlige minner rundt det.
MEN kan skjønne at noe slikt ikke fungerer[:)]!

Jeg hadde betalt det - men jeg er med på alt[:D] 350kr høres bedre ut, men jeg tror at jeg hadde skrevet at maten kostet 300 når jeg sendte ut inv. Men kan man eventuelt hatt et opplegg hvor man kan velge om man vil være med på middagen? Vet ikke jeg..

Men det er "bare" 150kr som skiller altså

Var i meste laget, men tror nok at jeg hadde gått uansett!![:)]
Vet hvor stress det kan være å lage til slike arrangementer så jeg tror jeg hadde vært glad for å ikke være i komiten, men kun som gjest og derfor hadde jeg nok betalt 500 kroner og kost meg!![:)]

Jeg hadde betalt det.
Tapas er veldig dyrt ja!

Hadde betalt det ja.

Men det kan nok være en begrensning for mange at det koster 500kr?

ORIGINAL: Maelle

300 for TAPAS? Da syns jeg dere skal velge noe annet..

Jeg hadde ikke betalt 500 bare for en mimrekveld desverre

Ja, det er jo jammen meg mer enn hva jeg betaler når jeg spiser tapas ute- og den restauranten er en ganske så fin restaurant! Da hadde jeg valgt å servere noe annet...folk kommer jo uansett ikke for maten sin skyld- forhåpentligvis[:D]

Jeg hadde betalt 500 ,-[;)]

ORIGINAL: *MaRgArItA*

Jeg hadde betalt 500!![;)]

ORIGINAL: satine

i stedet for å bestille mat, kanskje hver kan ta med seg en rett? ser i alle fall ikke så dyrt ut da for noen [;)]

Ja, Theolin her inne foreslo det.. hun har gått i klassen min[;)] Tror det hadde vært lettere å gjennomføre om dette hadde vært venner man hadde hatt kontakt med til vanlig..

Men dette er snakk om personer man ikke har hatt kontakt med siden 7 klasse.. mange i alle fall... og da synes jeg det blit litt feil at alle hadde hatt med seg noe mat hver..

Men hadde vært godt det[:D] Sikkert masse masse god forskjellig mat[:)]

Takk for innspill jenter.. så langt[:D]

Ser det nesten er 50/50 på om dere hadde betalt så mye eller ikke..

Jeg har foreslått å feks ta biff stroganoff, salat og loff.. men ble nedstemt[8D]

Tapas er visst VELDIG inn om dagen.. jeg synes det er dyrt.. og spiser ikke mye av det.. for ikke så mye av tapasmat jeg liker..

Og tror ikke man kommer så mye under 300 kr pr person innen Tapas menyene.. Mange menyer som koster litt mindre.. men da er det svært begrenset hva som er med..

Back
Topp