Er dette for dyrt?

Hadde jeg aldri betalt... men så synes jeg reunions er det dummeste jeg kan tenke meg da[;)] Har kontakt med de jeg ønsker, alle de andre er jeg egentlig ganske glad jeg slipper å møte på[;)]

Hadde betalt 500 kr jeg...

Men for at flest mulig skulle komme så hadde jeg gjerne senket kravene litt,som en
del over her nevner fins det jo mange andre muligheter enn tapas og folk kommer jo ikke
for maten er jo for å samles.

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: Fridasinmamma

Takk for innspill jenter.. så langt[:D]

Ser det nesten er 50/50 på om dere hadde betalt så mye eller ikke..

Jeg har foreslått å feks ta biff stroganoff, salat og loff.. men ble nedstemt[8D]

Tapas er visst VELDIG inn om dagen.. jeg synes det er dyrt.. og spiser ikke mye av det.. for ikke så mye av tapasmat jeg liker..

Og tror ikke man kommer så mye under 300 kr pr person innen Tapas menyene.. Mange menyer som koster litt mindre.. men da er det svært begrenset hva som er med..

Det er jo dødssynd! Biff stroganoff er jo NAM![:D] Jeg skulle hjulpet dere jeg om jeg hadde bodd i nærheten[:D]

Ja, det er NAMENAM[:D] Tilbø meg faktisk å steke kjøttet også.. Med tapas på ca 20 stk.. vil det koste ca 6000 kr.. for biff stroganoff hadde vi kommet unna med sikkert under 2000 kr.. med å feks kjøpe kjøttet i Sverige.. men neida.. det var for "kro" aktig..

Er ikke noe hotell vi skal på vettu.. er et gammelt fredet hus langt utpå landet[;)] Så hadde passet ypperlig med stroganoff...

Fikk litt inntrykk av at hun ene synes det var litt barnslig med gryte.. vi er tross alt blitt såpass gamle at vi burde spise Tapas var kommentaren hennes[8D] ha ha..
Jeg serverte stroganoff i 40 års laget til sambo jeg.. ikke mange som gryntet på nesen da..

Vi er jo der for festens skyld.. og ikke maten.. er nå min mening[;)]

ORIGINAL: Burger

Tapas er svindyrt, men kjempegodt! Hadde glatt betalt 500 kr[:)]

Enig! Syns ikke det var ille i det heletatt[:)]

ELSKER tapas og en mimrekveld med gamle kjente er jo fantastisk, men aldri i verden om jeg hadde betalt 500 kr for det altså! halvparten hadde vært mer akseptabel pris!

ORIGINAL: unemoren

Hadde betalt 500 kr jeg...

Men for at flest mulig skulle komme så hadde jeg gjerne senket kravene litt,som en
del over her nevner fins det jo mange andre muligheter enn tapas og folk kommer jo ikke
for maten er jo for å samles.

Ja... det er det jeg er litt "redd" for også.. at kanskje mange synes det er dyrt.. og ikke kommer av den grunn...

Selv om jeg egentlig tror at de som har bestemt seg for å komme.. hadde nok ikke kommet selv om det koster 150 kr mindre heller da..

[:)]

ORIGINAL: lykkeligemeg

ELSKER tapas og en mimrekveld med gamle kjente er jo fantastisk, men aldri i verden om jeg hadde betalt 500 kr for det altså! halvparten hadde vært mer akseptabel pris!

Men man får jo ikke tapas, lokalet + vask for 250 kr.. det sier seg selv[:)]

ORIGINAL: SiwAogHansLuca

ORIGINAL: Burger

Tapas er svindyrt, men kjempegodt! Hadde glatt betalt 500 kr[:)]

Enig! Syns ikke det var ille i det heletatt[:)]

Godt å høre at mange egentlig er positiv[;)] Da blir jeg mere positiv til at kanskje flere kommer også

Jeg har foreslått å feks ta biff stroganoff, salat og loff.. men ble nedstemt[8D]

Tapas er visst VELDIG inn om dagen.. jeg synes det er dyrt.. og spiser ikke mye av det.. for ikke så mye av tapasmat jeg liker..

Og tror ikke man kommer så mye under 300 kr pr person innen Tapas menyene.. Mange menyer som koster litt mindre.. men da er det svært begrenset hva som er med..

Det er jo dødssynd! Biff stroganoff er jo NAM![:D] Jeg skulle hjulpet dere jeg om jeg hadde bodd i nærheten[:D]

Ja, det er NAMENAM[:D] Tilbø meg faktisk å steke kjøttet også.. Med tapas på ca 20 stk.. vil det koste ca 6000 kr.. for biff stroganoff hadde vi kommet unna med sikkert under 2000 kr.. med å feks kjøpe kjøttet i Sverige.. men neida.. det var for "kro" aktig..

Er ikke noe hotell vi skal på vettu.. er et gammelt fredet hus langt utpå landet[;)] Så hadde passet ypperlig med stroganoff...

Fikk litt inntrykk av at hun ene synes det var litt barnslig med gryte.. vi er tross alt blitt såpass gamle at vi burde spise Tapas var kommentaren hennes[8D] ha ha..
Jeg serverte stroganoff i 40 års laget til sambo jeg.. ikke mange som gryntet på nesen da..

Hva kro aktig? Skjønner ikke[:-][8D][8D][8D] Nei jeg tror alle hadde blitt kjemopeglad for det jeg! Gah,skjønner ikke verdien av skikkelig mat![8D]

Med kromat.. tror jeg hun mente at det ble for simpelt.. sånn tolket jeg det i alle fall..

Og er IKKE enig![;)]

ORIGINAL: lykkeligemeg

Men man får jo ikke tapas, lokalet + vask for 250 kr.. det sier seg selv[:)]

det skjønner jeg. skulle legge til at det ikke hadde vært for tapasen jeg hadde kommet, hadde kommet om dere så serverte brødskive med leverpostei om jeg bare slapp å betale fem hundre[;)]

Litt dyrt ja, når man i tillegg skal ha alkohol, sjåfør og kanskje en ny kjole.
Men eg elsker slikt, så eg hadde komt.

ORIGINAL: eplemos

Litt dyrt ja, når man i tillegg skal ha alkohol, sjåfør og kanskje en ny kjole.
Men eg elsker slikt, så eg hadde komt.

Ny kjole slipper de nok[;)]

Hva kro aktig? Skjønner ikke[:-][8D][8D][8D] Nei jeg tror alle hadde blitt kjemopeglad for det jeg! Gah,skjønner ikke verdien av skikkelig mat![8D]

Med kromat.. tror jeg hun mente at det ble for simpelt.. sånn tolket jeg det i alle fall..

Og er IKKE enig![;)]

Skjønte hva hun mente[8D] Men jeg er heller IKKE enig. Man får ikke biff stroganoff på en kro[:-] Man får kjøttkaker! Det er jo så enkelt og så godt,og er vel bedre at alle er med enn at maten er fin spør du meg[:D] Du får presse dem litt[8D] Si at enten blir det det eller så blir det hotdog[8D]

Hehe... tror ikke jeg kommer noen vei desverre[;)] Vi møttes i går.. og fordi jeg spurte på sms i ste om vi kanskje ikke kunne finne på noe annet.. så kom de med forslag om at jeg kunne bestille egen mat.. NOT.. det gidder jeg da heller ikke.. Si til gjestene: Hold dere unna den maten der, den er Grys! ha ha[8D]

Så nå måtte vi ha et møte til nå på onsdag.. for å bli enige.. og det ser jeg ikke helt vitsen med.. for vet at jeg ikke kommer noen vei alikevel..

Men gidder ikke la denne maten ødelegge gleden min[;)] Bare håper at mange kan komme jeg!.. men det er jo det jeg er stygt redd for at ikke skjer.. men men.. vi får se..

ORIGINAL: eleonora

Hadde uten problem betalt 500 kroner til en sånn anledning :). Betalte 300 kroner for noe tilsvarende for.. ja.. MÅ jeg ut med hvor lenge det er siden? [8D]

He he, ja kom igjen[8D][:)]

Jeg syns det er et litt merkelig menyvalg (pga pris) om man ønsker at flest mulig skal komme, noe man gjerne ønsker ved slike sammenkomster

Uten å ha lest hva alle andre har skrevet; Ja, det syns jeg er for dyrt!

Hadde jeg helt klart betalt og hadde digget at det skulle være tapas og. Kan ikke huske hva jeg har betalt på de to jeg har vært på. Men, ca 500 vil jeg tro er grei skuring for de fleste når det er 21 år siden de var ferdige på skolen[;)]

Og er IKKE enig![;)]

Skjønte hva hun mente[8D] Men jeg er heller IKKE enig. Man får ikke biff stroganoff på en kro[:-] Man får kjøttkaker! Det er jo så enkelt og så godt,og er vel bedre at alle er med enn at maten er fin spør du meg[:D] Du får presse dem litt[8D] Si at enten blir det det eller så blir det hotdog[8D]

Hehe... tror ikke jeg kommer noen vei desverre[;)] Vi møttes i går.. og fordi jeg spurte på sms i ste om vi kanskje ikke kunne finne på noe annet.. så kom de med forslag om at jeg kunne bestille egen mat.. NOT.. det gidder jeg da heller ikke.. Si til gjestene: Hold dere unna den maten der, den er Grys! ha ha[8D]

Så nå måtte vi ha et møte til nå på onsdag.. for å bli enige.. og det ser jeg ikke helt vitsen med.. for vet at jeg ikke kommer noen vei alikevel..

Men gidder ikke la denne maten ødelegge gleden min[;)] Bare håper at mange kan komme jeg!.. men det er jo det jeg er stygt redd for at ikke skjer.. men men.. vi får se..

Lykke til uansett[:)] Håper de vil skjønne etterhvert er at det ikke lønner seg og bruke så veldig mye penger på maten[:)]

Thank U[;)] Ja.. det får jo tiden vise... får jo se det ca 1 mnd før festen.. hvor mange som har meldt seg på.. det er bindende betaling [:)]

ORIGINAL: Starlight Girl

jeg betalte 350 kr og da hadde vi tapas, velkomst drink, lokale, snacks.

syns 500kr er litt vel mye..

Vi hadde 300 kr med tapas,  velkomstdrink, lokale, og snacks.
Mange steder kan man forhandle ned prisen ganske bra.

Back
Topp