Er dette for dyrt?

Jeg hadde glatt gjort det![:D]

ORIGINAL: Frk.Mulle

Ja...det betalte jeg for en fortreffelig aften med mine gamle medelver...!!!
Vi var en fantastisk gjeng....det hører til historien at vi var en flokk på 82.stk!!!

- LOKALE
- MAT
- PYNT/LYS
- MUSIKK

Kr.500,- pr.pers er ikke mye mtp.alt det innebærer,MEN hvor mange er dere?
Kan jo hende at det blir noen kroner til overs...da er det bare å dele med alle det som blir til overs!!!

Du kan også nevne beløpet,men at det endres ved evt.lite påmelding??? 

Lykke til...og husk...det er ingen andre som tar initiativ til å ordne med klassefest...er det vel???

Vi var 35 stk i 7 klasse..

Vi håper jo.. og regner med at kanskje 20 kommer..

Jeg har lyst at vi nevner i invitasjonen.. at om det blir penger til overs så kan vi eventuelt kjøpe inn litt alkohol.. eller som du sier levere tilbake noe av pengene..

Men jeg blir nedstemt.. hehe..

Har lyst på annen meny enn Tapas også jeg da.. for jeg er ikke noe tapas menneske selv..

Og nei.. ingen andre som tar initiativet til det.. blir snakket ofte om når man møter tidligere klassekamerater.. men blir liksom alltid bare med praten[;)]

Noen som har andre forslag til menyer da? Enn tapas.. så kanskje vi kan få prisene litt ned...

Synes det var en dyr tapas dere hadde valgt...

Om det er dyrt kommer jo litt ann på
Er det lov å ha med drikke, eller må dette kjøpes?
Det er jo litt avgjørende

nam nam, nå var det så mye snakk om tapas her, at jeg begynner å glede meg veldig til klassefest!![:D]

og du...det blir jo ofte like dyrt med en vanlig tur på byen, da! for min del er det verdt 500 kr å treffe igjen morsomme folk jeg ikke har sett på 10 eller 20 år![:)]

ORIGINAL: Oline V2

ha med selv.[:)]

dere kunne jo hatt annen mat en tapas (bare et tips)

ORIGINAL: theolin

ORIGINAL: Oline V2

ha med selv.[:)]

Da synes jeg ikke det er for dyrt.
(Men da bør det være NOK og BRA tapas[8D])

Men vet av erfaring at mange synes 500 er for dyrt

Synes det hørtes litt dyrt ut, men kan foreslå å prøve å finne billigere tapas. Vi hadde tapas fra Muratti Catering i navnefesten til vesla, var iallefall kjempegodt, og ikke så dyrt! [:D] Ser du bor i Ski så da kan de sikkert levere der også! (www.muratti.no)

Tror nok jeg hadde slitt litt med å ta meg råd til en så dyr kveld desverre...

Tapas er jo en dyr middag, så dere kunne fint senket budsjettet med å velge noe annet[:)]

Men sånn hvis de andre har bestemt seg og det blir tapas så er jo tapas ganske mye variert mat da. Så skjønner egentlig ikke at så mange ikke liker det. Det går jo ann å legge til "retter" selv.. noen vanlige greier..

Husker jeg lagde tapas hjemme en gang, og vi kjøpte noen generelle tapas retter, men jeg mixet inn noe helt vanlig mat også. Tapas skal jo være mange små retter, så prøv å velg noe for en hver smak[:)]

På en slik kveld er det sikkert ønskelig at flest mulig kommer. Mange som sikkert er i småbarnsfasen og derfor synes jeg dere burde sette prisen så lavt som mulig, og dermed velge noe anne til mat. Det viktigste er jo ikke hva dere spiser, men hvor mange som kommer[:)]

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

jeg hadde kommet... Var litt dyrt. men sånn er det bare[:)]   Er jo bare en engangsutgift..[:D]

500????
Er det noe å tenke over!?
Syns det var svinebillig jeg!

ORIGINAL: Lille Snodig

På en slik kveld er det sikkert ønskelig at flest mulig kommer. Mange som sikkert er i småbarnsfasen og derfor synes jeg dere burde sette prisen så lavt som mulig, og dermed velge noe anne til mat. Det viktigste er jo ikke hva dere spiser, men hvor mange som kommer[:)]

enig der, jeg hadde ikke betalt 500. finn annen mat heller

Det hadde vi ikke hatt råd til å være med på iallefall.

Vi hadde en klassefest for 1 1/2 år siden. Der hadde vi også velkomstdrikk og tapas og snacks. Vi betalte 350,- mener jeg. Vi hadde også øl/vin til maten.
Så 500 er kanskje litt stiv pris?
Men kos deg på klassefest[:)]

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: Regan

500????
Er det noe å tenke over!?
Syns det var svinebillig jeg!

For noen av oss er det faktisk noe å tenke over ja[;)]

Sorry! Ja.... var ikke meningen å tråkke noen på tærne altså[X(], var bare at jeg syns det var billig....

om folk kommer eller ei tror jeg har mer med hvordan klassemiljøet var, og hvor mange venner man hadde i klassen. vi hadde godt miljø både på ungdomsskole og vgs, og hadde glatt betalt 500 for noe sånt. syns faktisk ikke det var så ille, krever endel å ordne noe sånt[:)]

Jeg betalte 350 på 10-årsjubileet.
Men jeg syns at maten er jo ikke det viktigste, hva med en gryterett, og hvitløksbaggiser til? Skulle tro det er endel billigere.

Back
Topp