Er dette for dyrt?

ORIGINAL: Starlight Girl

ORIGINAL: Fridasinmamma

ORIGINAL: harFÅTTbabyIoktober

Kanskje vurdere noe annet enn tapas da,så kommer det kanskje flere?

Noen tips da?

Kunne godt tenkt meg annet jeg.. men de andre i komiteen har bestemt tapas virker det som.. vi skal ikke lage maten selv..

hvorfor kan dere ikke lage maten selv, da blir det jo mye billigere.

Det er jo grenser for hvor mye festkomiteén skal ha å gjøre da.
De lager jo ikke fest for at de selv skal styre med mat, pynting, rydding mens alle andre koser seg.
Nå skal ikke jeg snakke for alle, men da jeg satt i festkomiteén for år gjenforening så var vi klare på at vi ikke skulle slite oss i hjel for at alle andre skulle kose seg.
Det er NOK jobb uansett, det kan jeg love..

Ja, det er en halv tusenlapp...

Jeg tror jeg har en magisk grense på 350 på arrangementer, før jeg føler det blir for dyrt...

Jeg hadde ikke giddet å betalt 500 kr for mat jeg faktisk ikke liker! Jeg gjorde det på jubileumsfesten med jobben for et par år siden, og jeg synes ikke det var hyggelig!
Sånn ellers synes keg 500 ikke er så ille, men sørg iallefall for at det er mat alle kan like.

når vi hadde 10 års reunion så kostet det 300kr per pers.Det inkl. grillmat, lokale, innkjøp til premier til leker, velkomstdrink o.l

Og dette var da 4 klasser samlet så de må jammen meg fått inn penger[8|] (ca 100 stk)

Tror mange syns det var dyrt for det var under halvparten som stilte opp inkl. meg [8D]

Hehe signerer deg der[;)]

ORIGINAL: fairy

Noen tips da?

Kunne godt tenkt meg annet jeg.. men de andre i komiteen har bestemt tapas virker det som.. vi skal ikke lage maten selv..

De lager jo ikke fest for at de selv skal styre med mat, pynting, rydding mens alle andre koser seg.
Nå skal ikke jeg snakke for alle, men da jeg satt i festkomiteén for år gjenforening så var vi klare på at vi ikke skulle slite oss i hjel for at alle andre skulle kose seg.

går ann å få noen kjente til å hjelpe til med maten og serveringa da.

Når vi hadde reunion lagde 3 av mødrene tapas maten og sånn.

Jeg synes ikke det var dyrt!

Tror mange ikke har forståelse av hvor mye ting koster alltid.. jobber selv på hotell, med kurs/bankett, og 500,- pr. pers synes jeg ikke var "over the top".

Har forståelse for at ikke alle har verdens beste økonomi, men dersom man skal få laget til et bra opplegg i et koselig lokale, med god mat, snacks osv. så koster det fort så mye..

Men om mange synes dette blir for dyrt hadde jeg valgt en annen meny, for det er jo ikke den som er viktig, men selskapet og det sosiale som står i fokus på et slik arrangement [;)]

Syns ikke det var for dyrt 500 er vel en grei pris, det er jo mye som skal ordnes[:D]

jeg hadde kommet... Var litt dyrt. men sånn er det bare[:)]   Er jo bare en engangsutgift..[:D]

gubben her var på 10 års reunion og betalte 500 for festen, men da trur eg drikke var involvert...truuur.. men eg hadde syns det var dyrt, men hadde betalt[:)]

Nei det var ikke dyrt, hva forventer folk at det skal koste å spise ordentlig middag, leie av lokale osv?? [:-]

ORIGINAL: Febbis

Ja, det er en halv tusenlapp...

Jeg tror jeg har en magisk grense på 350 på arrangementer, før jeg føler det blir for dyrt...

Hadde jeg glatt betalt for en klassefest[;)]

ORIGINAL: thejohan

Åj! Det syns jeg kanskje var litt dyrt..
Men 300 kr pr pers på Tapas? HVOR bestiller dere fra?!
Det var jo dyrt i seg selv, så da skjønner jeg prisen på 500..

Tror ikke vi har helt bestemt hvor vi skal bestille fra enda.. så jo at prisene varierte.. i samsvar med hva innholdet i de forskjellige tapas menyene var[;)]

ORIGINAL: **Bella**

Ja det syntes jeg var for dyrt. Hadde funnet på noe annen mat og satt pris på ca 350. Husk at mange sikkert må ha drosje en eller begge veier i tilegg til annen alkohol i løpet av kvelden. Da blir det fort en ganske dyr kveld. :)

Det er akkurat sånn jeg tenker og.. at det kan bli en veldig dyr kveld for enkelte..

Men de andre i komiteen mener at det er et engangsbeløp.. for å møte masse gamle kjente osv.. en hyggelig kveld.. Og at de har litt tid på seg til å betale..

[;)]

ORIGINAL: fairy

Noen tips da?

Sign[;)] Det er akkurat sånn.. samt at vi alle har små og store barn.. og da blir det begrenset med hva man kan gjøre av forberedelser

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

jeg hadde kommet... Var litt dyrt. men sånn er det bare[:)]   Er jo bare en engangsutgift..[:D]

ORIGINAL: Linnen83

Vi hadde 10 års reunion i oktober og vi betalte 350 kr, der hadde vi tapas også. Hadde betalt 500 kr jeg.
Men synes dere skal tenke på en ting at tapas er litt spesiell mat og hos oss var det mange som ikke likte dette og var sultene. Hva med å ha litt mer "normal mat"? Så hadde vi masse mat igjen som bare ble kastet og jeg følte jeg kastet bort 300 kr pga jeg måtte kjøpe meg mat i tilegg og det var mange av oss som måtte.

Kunne ikke vært mere enig.. jeg er ikke noe tapas menneske.. og sikkert mange som meg.. men er jo alltids noe jeg liker.. men er ikke noe tapas menneske selv jeg..

Ja...det betalte jeg for en fortreffelig aften med mine gamle medelver...!!!
Vi var en fantastisk gjeng....det hører til historien at vi var en flokk på 82.stk!!!

- LOKALE
- MAT
- PYNT/LYS
- MUSIKK

Kr.500,- pr.pers er ikke mye mtp.alt det innebærer,MEN hvor mange er dere?
Kan jo hende at det blir noen kroner til overs...da er det bare å dele med alle det som blir til overs!!!

Du kan også nevne beløpet,men at det endres ved evt.lite påmelding??? 

Lykke til...og husk...det er ingen andre som tar initiativ til å ordne med klassefest...er det vel???

Hadde jeg betalt [:)] Mye men.. Jeg betalte 390 da vi hadde

Back
Topp