Vi har strevd veldig mye med Aurora når det gjelder legging. Dels fordi hun har kolikk, og dels fordi hun ikke vil ligge i sin egen seng.
Hun har til nå vært oppe med oss til vi legger oss, og da har hun fått mat i senga vår. Der har vi sovnet alle tre, og sovet godt innimellom matingene. Dette har vært greit, så lenge jeg får sove så er det meste greit, men vi følte at vi ikke fikk noe tid sammen om kvelden. Derfor fikk jeg tips om å bade henne i LITT varmt vann, så gi henne mat, og dermed legge henne i sin egen seng. Dette prøvde jeg og det funket kjempegodt. Vi badet ikke før klokka 11, og da sovnet hun litt før 12 og sov i sin egen seng (for første gang) til halv 6. (Ganske stolt!!!) I går var det ikke så lett, for da badet hun ikke. Vi la henne da også i 11-tida, men da lå hun og survet og skrek og sov litt innimellom til nærmere 2. Vi var oppe mange ganger, og hørte på henne i babycall... Da vi skulle legge oss klokka 2, sov hun endelig, og sov til 6. Det er godt å endelig få henne i sin egen seng, og håper på å klare å legge henne litt før etterhvert så vi får noen kvelder for oss selv igjen... Det har vi savnet!!!