Er det virkelig sååå stor forskjell på sex med kondom så uten kondom??

ORIGINAL: Malin!

Jeg er jente, og jeg hater å bruke kondom[:'(]
Det blir ikke samme friksjon, og pga kondomen blir jeg tørr, og da blir det enda værre... så personlig kan jeg stå over hele sexen om det må være kondom på[:-]
 
Blir lite guff i maskineriet med latex på snoppen ja. Friksjonen blir ikke-eksisterende, og det blir bare tørt og kjedelig.
 
Liker ikke med kondom nei. Husker jeg brukte den der Näcken eller hva den nå heter, den med slike knotter for økt "nytelse". Var så sår og jævlig at jeg visste ikke opp eller ned på meg selv![:'(]
 
Gutter merker mer forksjell enn jenter! Vi kjenner han så å si like godt vi, men de kjenner ikke oss like godt om di har på kondom!
 
Jeg for min del synes det bare er bra da, varer lengre med enn uten[:-][;)] Hehe
 
Gammel tråd men er vel like aktuell vil jeg tro. Må man så må man. Da bruker man kondom om man ikke har en fast partner. Men med og uten kan ikke sammenlignes. Vil kjenne mannens penis i meg, dypt og nært, uten bariere.Kjenne han bevege seg, begge kåte. Fantasi. Hud mot hud, nyte det. Vet han nyter det minst like godt. Naken ogso der.. Og so selve utløsningen,spruten i meg inn mot livmora. Føle meg da som kvinne. Fantasien rundt dette, dette er sex på sitt beste.
 
Last edited:
Back
Topp