Er det virkelig sååå stor forskjell på sex med kondom så uten kondom??

*UtspyttaLaban*

Forumet er livet
VIP
Er en gjeng som har en diskusjon pågang [8D]
Jeg personlig kan ikke skjønne at den tynne tynne gummien skal ha noe å si, men gutta mener det er kjempestor forskjell!!
Er blitt beskrevet med at bruker en gummi så er sex godt, like godt hele veien til det maksimale på slutten lissom.
Sex uten kondom begynner godt og blir bedre og bedre underveis helt til det maksimale på slutten [8|]
Hva har dere hørt? Kan det virkelig gjøre såååå stor forskjell?
Og gutter/menn må gjerne svare her asså [:)]
 
ORIGINAL: breeg

Sex med og uten kondom er neste 2 forskjellige verdner.
Uansett hvor tynn gummien er så kjenner jeg neste ingenting når jeg er inni henne.
Lurer neste på om jeg er inne eller ikke noen ganger hvis jeg ikke kan se det.

Hater å bruke det og foretrekker heller andre former for prevansjon.

 
Okay for å sette det på kanten da, er det bedre å bruke handa, en å ha sex med kondom?
har hørt det og jeg nemli [:o]
 
ORIGINAL: breeg

ORIGINAL: lillebollebolla

ORIGINAL: breeg

Sex med og uten kondom er neste 2 forskjellige verdner.
Uansett hvor tynn gummien er så kjenner jeg neste ingenting når jeg er inni henne.
Lurer neste på om jeg er inne eller ikke noen ganger hvis jeg ikke kan se det.

Hater å bruke det og foretrekker heller andre former for prevansjon.


Okay for å sette det på kanten da, er det bedre å bruke handa, en å ha sex med kondom?
har hørt det og jeg nemli [:o]


Uten tvil: JA[:D]

 
Hmm hadde jeg aldri trodd asså!! Men takk for ærligheten din!!! Mandag bestiller jeg meg time til lege tror jeg [8D]
 
 
TS: Klager samboeren din?

Her har vi et flott sexliv med kondom [;)]  Husk at vi alle er forskjellige, det som sies her behøver nødvendigvis ikke å være en universell sannhet.
 
Jeg tror dette oppleves forskjellig fra person til person, hvis du og samboeren din vanligvis bruker kondom og samboeren din synes det er greit, så kan det jo umulig være så ille for han? Jeg har i alle fall hatt kjærester tidligere som har krevd å bruke kondom da de synes det er like godt og det aller tryggeste. Selv merker jeg absolutt ingen forskjell.
 
ORIGINAL: Malin!

Jeg er jente, og jeg hater å bruke kondom[:'(]
Det blir ikke samme friksjon, og pga kondomen blir jeg tørr, og da blir det enda værre... så personlig kan jeg stå over hele sexen om det må være kondom på[:-]


sign! d e bare turn off[8D]
 
ORIGINAL: Malin!

Jeg er jente, og jeg hater å bruke kondom[:'(]
Det blir ikke samme friksjon, og pga kondomen blir jeg tørr, og da blir det enda værre... så personlig kan jeg stå over hele sexen om det må være kondom på[:-]


Samme her[:'(]
 
Hvis dere jenter vil prøve hvordan vi gutta har det med gummi, så fyll oppvaskkummen med temperert vann, og sleng en 20-kroning nedi. Kjenn på mynten under vann med gummihansker på, og kjenn etterpå med fingrene uten hansker. Det er stor forskjell, men sex med gummi er bedre enn å ronke.
 
har aldri tenkt over det egentli[8|]
men hvis jeg hadde vert singel så tror jeg kondom hadde vært best på one night stands så jeg ikke blir liggende å tenke på kjønns sykdommer[8D]
men sex er nå sex uansett...
 
ORIGINAL: Malin!

Jeg er jente, og jeg hater å bruke kondom[:'(]
Det blir ikke samme friksjon, og pga kondomen blir jeg tørr, og da blir det enda værre... så personlig kan jeg stå over hele sexen om det må være kondom på[:-]
 
Det er jo ikke helt det samme med kondom, og friksjonen blir annerledes og det blir litt tørrere.
Men kan love at sambo kjenner om han er inni eller ikke.... det går i boks like gjerne og han er nesten like happy [:)]. Noen ganger må man bruke kondom bare.
 
ORIGINAL: Siwa

ORIGINAL: Malin!

Jeg er jente, og jeg hater å bruke kondom[:'(]
Det blir ikke samme friksjon, og pga kondomen blir jeg tørr, og da blir det enda værre... så personlig kan jeg stå over hele sexen om det må være kondom på[:-]


Samme her[:'(]
 
ORIGINAL: Malin!

Jeg er jente, og jeg hater å bruke kondom[:'(]
Det blir ikke samme friksjon, og pga kondomen blir jeg tørr, og da blir det enda værre... så personlig kan jeg stå over hele sexen om det må være kondom på[:-]

 
Som om jeg skulle ha sagt det selv!![:D]
 
Sambo seie de e MYE bedre uten kondom. miste lixom litt følelse med den på...[8D]
 
jeg hater kondom og stoler ikke på det, var slik jeg ble mor[8D]  jeg synest det er best  uten kondom.og en av grunnene til at jeg hater kondom er at han ikke får noe ut av sexen. da klarer ikke jeg å nyte det.
 
synes nesten det er bedre med kondom jeg[8|] med litt glidemiddel, blir det jo knall[:)]
 
måtte spørre min kjære, og han synst det er digg  uansett[:)] og han merker ikke mye forskjell av å bruke ultra thin evt ingenting[;)]
 
Vi har nylig begynt å bruke kondom! var egentlig helt i mot det før men nå måtte vi! og jeg syns ikke det var så ille som jeg var redd for! merker litt forskjell, men sexen ble ikke ødelagt som jeg forventet:P ikke for noen av oss! typen syns det var greit han også! digg for meg å slippe det sølet også[8D]
 
Back
Topp