Er det virkelig ikke flere som.... ?

ruth_85

Elsker forumet
Januarlykke 2019
Nå er vi godt ut i januar, og jeg stusser over at det ikke er så mange som har født enda? Eller er det så få aktive igjen her?

o_O
 
Fødelista her ute på åpent stemmer ikke helt. er ett par til inne på skjult og noen som ikke har skrevet seg opp i det hele tatt.. men synes også at det er stille her :)
 
Kan se ut som vi er flere som går på overtid her, men kan forstå at de fødende glemmer å oppdatere her med det første :D
 
Jeg har født, i uke 36, så han kom i desember. Men har bare delt på skjult :)
 
Jeg delte på skjult :)

Men er generelt lite oppdateringer her :p men jeg har ikke like mye tid til overs lengre :D ❤️
 
Åja, bare jeg som ikke er på skjult og ikke får med meg :angelic:

Synes ikke babyverden er helt det samme som i 2009 da størstemann kom til :bag: da var det stor aktivitet på forumet :smiley-bounce012
 
Åja, bare jeg som ikke er på skjult og ikke får med meg :angelic:

Synes ikke babyverden er helt det samme som i 2009 da størstemann kom til :bag: da var det stor aktivitet på forumet :smiley-bounce012
Det har endret seg mye bare siden jeg fikk første i oktober 2016. Da var termingruppa på bv veldig aktiv og vi var flere som møttes innimellom også :)
 
Det har endret seg mye bare siden jeg fikk første i oktober 2016. Da var termingruppa på bv veldig aktiv og vi var flere som møttes innimellom også :)

Skjønner.. folk er kanskje litt mer opptatt med andre ting nå fortiden..

Husker vi hadde stor gathering med 2009 gruppa. Møttes fra hele landet, i Oslo, hadde en kjempefin dag sammen, og alle visste hvem de andre var, da vi var så aktive på forumet.
 
Skjønner.. folk er kanskje litt mer opptatt med andre ting nå fortiden..

Husker vi hadde stor gathering med 2009 gruppa. Møttes fra hele landet, i Oslo, hadde en kjempefin dag sammen, og alle visste hvem de andre var, da vi var så aktive på forumet.
Så hyggelig. Håper egentlig vi får til det en vakker dag med oktober16-gjengen også. Vi er mange som holder daglig kontakt :)
Men du må komme deg inn på skjult her også da. Vi trenger flere :)
 
Så hyggelig. Håper egentlig vi får til det en vakker dag med oktober16-gjengen også. Vi er mange som holder daglig kontakt :)
Men du må komme deg inn på skjult her også da. Vi trenger flere :)

Veldig kos å møtes ja :)

Jobber med saken.. hehe.. hadde ikke nok innlegg :angelic:
 
Veldig kos å møtes ja :)

Jobber med saken.. hehe.. hadde ikke nok innlegg :angelic:
Da får vi hjelpe deg litt da ;) Er det første barnet?
Haha! Det har du jo svart på allerede! Sorry jeg er heelt dott i hodet om dagen :bag:
 
Hehe.. har to gutter, og venter den tredje :dummy:
En skikkelig attpåklatt.
Så koselig :) hadde jeg starta litt før med barn kan det godt hende det hadde blitt en attpåklatt her også.. men nå blir det nok bare med disse to :)
 
Så koselig :) hadde jeg starta litt før med barn kan det godt hende det hadde blitt en attpåklatt her også.. men nå blir det nok bare med disse to :)

To er et fint antall det og da ;)
Vet ikke helt om jeg er ferdig etter denne karen :bag: tiden får vise :angelic:
 
To er et fint antall det og da ;)
Vet ikke helt om jeg er ferdig etter denne karen :bag: tiden får vise :angelic:
Nei, det er ikke godt å si når man føler seg ferdig :p jeg føler meg veldig ferdig nå når babyen fortsatt er på innsiden. Kan ikke se for meg å klare og gå gravid med to barn. Men hva jeg tenker om ett par år er jo uvisst :p
 
Nei, det er ikke godt å si når man føler seg ferdig :p jeg føler meg veldig ferdig nå når babyen fortsatt er på innsiden. Kan ikke se for meg å klare og gå gravid med to barn. Men hva jeg tenker om ett par år er jo uvisst :p

Ser den :happy:
Vet ikke om jeg hadde klart tre stk på rappen.
Nå er de to eldste 7 og 9 år, så om vi velger å få en siste om et par år er ikke usannsynlig :joyful: da får jo denne karen en nær i alder :happy: men er under utdannelse, så får se om energien strekker til. Er jo tross alt 33 år :hungover:
 
Ser den :happy:
Vet ikke om jeg hadde klart tre stk på rappen.
Nå er de to eldste 7 og 9 år, så om vi velger å få en siste om et par år er ikke usannsynlig :joyful: da får jo denne karen en nær i alder :happy: men er under utdannelse, så får se om energien strekker til. Er jo tross alt 33 år :hungover:
Skjønner godt tanken om en til i nær alder ja :) Er det lenge til du er ferdig å studere da?
Her har jeg hele tiden sagt at hvis det blir tre, så er det fordi det kommer ett «uhell» om noen år :hilarious: men jeg er straks 35 så har enda ett par år på baken ifh til deg, og begynner å føle meg litt gammel :rolleyes: så tipper det blir med disse to.. :)
 
Skjønner godt tanken om en til i nær alder ja :) Er det lenge til du er ferdig å studere da?
Her har jeg hele tiden sagt at hvis det blir tre, så er det fordi det kommer ett «uhell» om noen år :hilarious: men jeg er straks 35 så har enda ett par år på baken ifh til deg, og begynner å føle meg litt gammel :rolleyes: så tipper det blir med disse to.. :)

Hehe.. det sa jeg og, men her sitter jeg da, med et godt planlagt barn i magen ;)
Jeg blir 34 i år da, så du er ikke så mye eldre :bag:

Jeg har 2 1/2 år igjen av utdannelsen. Begynte nå i høst.. alt på en gang :p
Jobber godt under press :smiley-angelic006
 
Hehe.. det sa jeg og, men her sitter jeg da, med et godt planlagt barn i magen ;)
Jeg blir 34 i år da, så du er ikke så mye eldre :bag:

Jeg har 2 1/2 år igjen av utdannelsen. Begynte nå i høst.. alt på en gang :p
Jobber godt under press :smiley-angelic006
Forskjell på å få nr 3 når du er 33 og nr 1 sånn som meg :p (eller det var vel 3 mnd før jeg fylte 33) menmen. Alder er jo bare ett tall :happy:

Oi, ja da er du tøff hvis du begynte studier nå i høst! Det hadde jeg aldri i verden orket :dead:
 
Forskjell på å få nr 3 når du er 33 og nr 1 sånn som meg :p (eller det var vel 3 mnd før jeg fylte 33) menmen. Alder er jo bare ett tall :happy:

Oi, ja da er du tøff hvis du begynte studier nå i høst! Det hadde jeg aldri i verden orket :dead:

Du sier noe der, er nok en stor forskjell.
Var 24 da førstemann kom til verden, men jeg føler meg mye mer moden og rolig nå, enn hva jeg gjorde da. Er vel både alder og at jeg nå har bred erfaring med småbarn at jeg er tryggere i oppgaven nå da :)

Var nødt til å sette i gang med studier. Er lei av å kun få vikariater år etter år. Vil ha mer grunnlag for å få meg fast jobb.:pompus:
 
Back
Topp