Er det virkelig ikke flere som.... ?

Du sier noe der, er nok en stor forskjell.
Var 24 da førstemann kom til verden, men jeg føler meg mye mer moden og rolig nå, enn hva jeg gjorde da. Er vel både alder og at jeg nå har bred erfaring med småbarn at jeg er tryggere i oppgaven nå da :)

Var nødt til å sette i gang med studier. Er lei av å kun få vikariater år etter år. Vil ha mer grunnlag for å få meg fast jobb.:pompus:
Ja, man får med seg mye med alderen og med erfaring. Kjenner jeg er glad jeg vet mer hva jeg går til nå, spesielt med tanke på amming..

Skjønner godt at du ønsker deg en fast jobb ja.. slitsomt med vikariater hele tiden. Da blir det nok bra med en utdannelse siden du allerede har erfaring :)

Nei, nå må det soves her :) kanskje det blir baby imorgen..? :smiley-angelic001
 
Ja, man får med seg mye med alderen og med erfaring. Kjenner jeg er glad jeg vet mer hva jeg går til nå, spesielt med tanke på amming..

Skjønner godt at du ønsker deg en fast jobb ja.. slitsomt med vikariater hele tiden. Da blir det nok bra med en utdannelse siden du allerede har erfaring :)

Nei, nå må det soves her :) kanskje det blir baby imorgen..? :smiley-angelic001

Jupp..

Ha en god natt, krysser fingrene for baby hos deg i morgen :happy:
 
Det er litt typisk at termingruppane er litt stille i terminmånaden her inne er min erfaring :) Tipper at mange er slitne/ligger på føden/koser med baby :p
Men eg håper at alle kjem til å dele mange erfaringar her inne om fødselen og barseltida!! :D
 
Her kom det ei lita jente 2 januar:Heartpink hørte egentlig til desember så vi gikk litt på overtid. Den nye hverdagen er fantastisk!!:Heartpink
 
Her er jeg 3 dager på overtid så blir jo en baby anytime nå.
Å treffes hadde vært supert, prøvde å sjekke om noen i Bergen ville, men døde liksom helt ut :/
 
Jeg er nå 5 dager på overtid... så håper
at noe skal skje snart...
 
Det har endret seg mye bare siden jeg fikk første i oktober 2016. Da var termingruppa på bv veldig aktiv og vi var flere som møttes innimellom også :)
Åja, bare jeg som ikke er på skjult og ikke får med meg :angelic:

Synes ikke babyverden er helt det samme som i 2009 da størstemann kom til :bag: da var det stor aktivitet på forumet :smiley-bounce012


Ikke på skjult jeg heller, og enig i at det er lite aktivitet siden sist jeg var her. Vi var 4-5 stk. som møttes både før og etter barna kom. Var hyggelig :)
 
Du sier noe der, er nok en stor forskjell.
Var 24 da førstemann kom til verden, men jeg føler meg mye mer moden og rolig nå, enn hva jeg gjorde da. Er vel både alder og at jeg nå har bred erfaring med småbarn at jeg er tryggere i oppgaven nå da :)

Var nødt til å sette i gang med studier. Er lei av å kun få vikariater år etter år. Vil ha mer grunnlag for å få meg fast jobb.:pompus:
Kjenner meg godt igjen i denne, jeg var og 24 når eldstemann kom og er mye roligere nå på nr 3 med 9 år ekstra på bakken :)
 
Jeg gikk en gutt 2. Januar :) hadde egentlig termin 30.12. Har oppdatert på skjult forum. Nyter babyen! ;) lykke til dere som venter!
 
Jeg havnet i desember for han kom fem uker for tidlig :) så har hengt mest der nå, pga at der er det stor aktivitet :)
 
Back
Topp