mammen t daniel
Gift med forumet
at man blir spurt om man vet hvor viktig det er med folsyre når man kjøper graviditetstest??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har både blitt spurt om det og de har diskret stukket et slikt informasjonskort om det nedi posen.Tweak skrev:
Er ikke det fint da? Det er jo en viktig ting! :-)
mammen t daniel skrev:
Jeg har både blitt spurt om det og de har diskret stukket et slikt informasjonskort om det nedi posen.Tweak skrev:
jeg ble som sagt litt satt ut bare, jeg er ikke sånn som blir sur for det eller noe slikt, men litt satt ut. så har jeg lurt på om det er vanlig praksis for jeg har ikke blitt spurt før
Tweak skrev:
mammen t daniel skrev:
jeg ble som sagt litt satt ut bare, jeg er ikke sånn som blir sur for det eller noe slikt, men litt satt ut. så har jeg lurt på om det er vanlig praksis for jeg har ikke blitt spurt før
Det var ikke slik ment :-) en står jo litt i sin egen verden når en kjøper seg test, mange tanker uansett hvordan man håper resultatet skal bli! Forstår godt at du ble satt ut. Men det høres ut som at det ikke er så unormalt at de spør i alle fall :-)
Det har skjedd meg i sånn... 50% av gangene jeg har kjøpt test.FancyPants skrev:
Om det er vanlig veit jeg ikke, men syns så absolutt det er smart =)~Mummimamma~ skrev:
Jeg blir ihvertfall spurt om det nesten hver gang. Sikkert fordi jeg ser så uvitende ut ;)oh hvite lakenrumpe skrev: