Er det teit??

ORIGINAL: Bdancer

oi har dere plass til 35 stykker hjemme? wow[:D]
Ville heller lånt av familie jeg... gjør jo ikke noe om alle får helt likt...

Har ganske stor stue ja[:D]
Egentlig ganske stort hus[8D]

ORIGINAL: Tøsa

de har tallerkener på IKEA til 5 kr stykket da... [;)]
og 6 glass til 19 kr eller noe sånt...

men er ikke sikkert du bor i nærheten av ikea da...

Ja tenkte på det å kansje ta en tur ditt..
Tar litt over 1 time å kjøre ditt[:)]

vi kjøpte noen skikkelig fine blå papptallerkner på nille til dåpen. Ble utrolig fint.. Synes ikke det er teit i det hele tatt jeg..

Nja jeg vet ikke helt jeg..vi reiste til ikea å kjøpte de billige der vi..var kjempegreie de..også kjøpte vi like glass..

ORIGINAL: OoOsovefuglOoO

hadde jeg vært gjest, så hadde jeg tenkt: åh så smart, nå slipper de unna mye oppvask[;)]

ORIGINAL: Tvilling74

ORIGINAL: Kakemonsteret

Vi hadde engangsfat og kopper.... Kjempefine!! [:D] Vi hadde ikke muligheten til å ta med fat og glass, dessuten var det enkelt å bare kaste alt i en søppelsekk mellom middag og kake.

JA det er oxo litt av tanken,siden vi skal ha det hjemme og oppvaskmaskinen tar jo lang tid,å man får jo ikke plass til alt i en omgang heller..

Vi hadde også engangsfat, men ikke papp da selvfølgelig [;)][:)] 
Synes ikke det gjør noe...er tross alt ikke kongen og dronninga som kommer for å spise liksom [8D][:D]

ORIGINAL: Medea

ORIGINAL: Tvilling74

ORIGINAL: Kakemonsteret

Vi hadde engangsfat og kopper.... Kjempefine!! [:D] Vi hadde ikke muligheten til å ta med fat og glass, dessuten var det enkelt å bare kaste alt i en søppelsekk mellom middag og kake.

JA det er oxo litt av tanken,siden vi skal ha det hjemme og oppvaskmaskinen tar jo lang tid,å man får jo ikke plass til alt i en omgang heller..

Vi hadde også engangsfat, men ikke papp da selvfølgelig [;)][:)] 
Synes ikke det gjør noe...er tross alt ikke kongen og dronninga som kommer for å spise liksom [8D][:D]

Hva om de oxo kommer da[8D][8D]

ORIGINAL: OoOsovefuglOoO

hadde jeg vært gjest, så hadde jeg tenkt: åh så smart, nå slipper de unna mye oppvask[;)]

vi var 40 stk i vår dåp-.. Ingen som hjalp til.. Seff svigermor og mamma.. Men det gikk treig, først oppvasken og så skal du vaske ut etterpå.. var sliten da ja..

neh det er ikke teit!kan finne masse fint i papp og plast.åsså kan du resirkulere etterpå [:D]

Vi hadde det meste i engangsutstyr til dåpen til minstemor, veldig enkelt.. Slapp oppvask etterpå[8D]

det syns jeg ikke er teit [:)] kunne ha funnet på å gjøre det samme[;)]

jeg ville ikke hatt det! hva med å kjøpe billige hvite på ikea??? litt dyrere en papp sikkert, men mye penere![:)]

Skriv i innbydelsen "Ta med kopp og fat" du [:D]

Eller ikkje [8D]

Nei eg syns ikkje da e teit med engangs, rett å slett berre praktisk!
Hadde ikkje tenkt øve da om eg va i dåp og spiste fra papp tallerken eg [:)]
Glass hadde eg kansje kjøpt inn av, dei selle jo ofta sånn storpakke med vinglass te billig peng, så eg hadde kansje sett meg rundt itte da [:)]

Uten å ha lest hele tråden, så ja, jeg syns det er kjipt med engangs...

Lykke til med dåp!

helt ærlig så hadde me noen stilige plastikk/papp asjetter i vår barnedåp. de var turkise og pynten og alt sto i stil. det såg ikke litt harry ut engang. så hadde me vanlig servise til kaffi/dessert;)

Synes det høres veldig hyggelig ut at du har valgt å be så mange jeg da. Her er det iallefall ikke mange anledninger hvor man treffer så mange familiemedlemmer. Regner med at folk setter pris på det jeg, og ikke tenker så mye over hva de spiser av. Det hadde virkelig ikke jeg gjort.

Ikke teit i det hele tatt er mitt svar[;)] 

[:)]Lånte ett komplett middag og kaffeservise av en nabo. Det var i hvitt ,med "brunlig" dekor - til 16 stk. Selv har jeg 2 komplette serviser - med middag og kaffe til 12.. I hvitt med blå dekor på det ene ,og hvitt med blå blomst dekor på det andre....  Ble utrolig fint å dekke med tredje hver tallerken. Glass kjøpte jeg på IKEA ,så det ble likt over hele fjøla[:)].
Bursdager og fester - greit med papp.
Bryllup ,barnedåp ,konfirmasjon og andre store dager ,da synes jeg at man skal ha porselen.
Gå rundt å sjekk servisene til naboene [:D].. Det gjorde jeg ,og valgte det som passet best til mine egne. Utrolig greit med gode naboer!![:D][:D]

Helt ærlig så syns jeg ikke det passer i en sånn sammenheng.

Vi kjøpte 5-kronerstallerkener på IKEA med matchende kopper til Erik sin dåp. Tror ikke det ble så mye dyrere enn papp/plast og så har vi  de jo til senere anledninger [:)]

plastkrus og papptellerkner passer i en barnebursdag.. Men jeg ville ikke hatt det i en dåp. Kan dere evn kanskje få låne det som dere mangler av venner? bekjente? annen familie?
Ser liksom litt koseligere og forseggjort med skikkelig service.

Lykke til[:)]

Vi hadde plast og papp på dåpen til snuppa, men så feiret vi på ei avsidesliggende seter uten strøm da[:)] Var veldig mye lettere med papp der[:)] Hadde jeg skulle feiret hjemme, hadde jeg defintivit brukt vanlig servise.

Back
Topp