ORIGINAL: Bdancer
oi har dere plass til 35 stykker hjemme? wow[:D]
Ville heller lånt av familie jeg... gjør jo ikke noe om alle får helt likt...
Har ganske stor stue ja[:D]
Egentlig ganske stort hus[8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Bdancer
oi har dere plass til 35 stykker hjemme? wow[:D]
Ville heller lånt av familie jeg... gjør jo ikke noe om alle får helt likt...
ORIGINAL: Tøsa
de har tallerkener på IKEA til 5 kr stykket da... [;)]
og 6 glass til 19 kr eller noe sånt...
men er ikke sikkert du bor i nærheten av ikea da...
ORIGINAL: OoOsovefuglOoO
hadde jeg vært gjest, så hadde jeg tenkt: åh så smart, nå slipper de unna mye oppvask[;)]
ORIGINAL: Tvilling74
ORIGINAL: Kakemonsteret
Vi hadde engangsfat og kopper.... Kjempefine!! [:D] Vi hadde ikke muligheten til å ta med fat og glass, dessuten var det enkelt å bare kaste alt i en søppelsekk mellom middag og kake.
JA det er oxo litt av tanken,siden vi skal ha det hjemme og oppvaskmaskinen tar jo lang tid,å man får jo ikke plass til alt i en omgang heller..
ORIGINAL: Medea
ORIGINAL: Tvilling74
ORIGINAL: Kakemonsteret
Vi hadde engangsfat og kopper.... Kjempefine!! [:D] Vi hadde ikke muligheten til å ta med fat og glass, dessuten var det enkelt å bare kaste alt i en søppelsekk mellom middag og kake.
JA det er oxo litt av tanken,siden vi skal ha det hjemme og oppvaskmaskinen tar jo lang tid,å man får jo ikke plass til alt i en omgang heller..
Vi hadde også engangsfat, men ikke papp da selvfølgelig [;)][:)]
Synes ikke det gjør noe...er tross alt ikke kongen og dronninga som kommer for å spise liksom [8D][:D]
ORIGINAL: OoOsovefuglOoO
hadde jeg vært gjest, så hadde jeg tenkt: åh så smart, nå slipper de unna mye oppvask[;)]