Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bilder?Syns æ ser en strek![]()
Har tatt selv to tester men veldig svak strek en rfsu tester og andre cb men like usikker fikk klar to streker med engang på rfsu men så ble det svakt.. Så kjempe usikker.. Cb fikk pluss men ikke sterk strek ned men øverste del va sterkest..Prøvet nå i 6år etter sist graviditet..
Kan ikke si jeg har troa heller! Men det er jo denne uvissheten som er så spennende med prøvingaJeg tror ikke på noen svake streker lenger, etter å ha fått strek 5 dager på rad med BT! Håper din er ekte. Krysser fingrene for deg![]()
Eg syntes eg ser en tydelig strekLykke til ned testing fremover
![]()
Tokk ikke bilde pga ble så frustrert pga rfsu testen viste så tydelig positivt først og så var det skikkelig utydelig strek. Ble mest farge først på den som skal vise man er gravid å så nesten ble borte...Bilder?
Hvordan ser den ut tørket?Vis vedlegget 132574
Er enten 7 eller 9 DPO - mine trøtte øyne tror de ser no svakt, iallefall ikke sterkere, våt test, så blir jo mer synlig tørket
Ikke helt tørka her, er på jobb så må se når jeg kommer hjemHvordan ser den ut tørket?![]()