Er det strek?

Blenda :) så håpet er over for min del... IGJEN :o vurderer å bare melde meg ut herfra å la det gå sin gang. Dette går jo tydeligvis ikke
Var de på morgenurin og den blenda på ikke morgenurin? Sist jeg var gravid og alt var bra så fikk jeg veldig sterk strek på morgenen, så lite synlig på kvelden (måtte jo bare svi av siste testen), men det gikk bra.

Hold motet oppe - fordi om det er vanskelig! Krysser fingrene for neste pp <3 vet så altfor godt hvor fælt det er..

Skjønner det er spennende å se om man er gravid hver måned, dessverre tror jeg at det får folk til å stresse. Skjønner at det er nervepirrende, har selv vært gjennom en periode med prøving (dog ikke aktiv) og en del negative tester. For hver negative test svinner håpet. Vent heller til du er 10-11 dpo, da skal man klare å få et ordentlig utslag (svakt) eller vent helst til du dagen du venter mens. Å prøve å tyde tester og se skyggestrek kan dessverre også gi falske forhåpninger-og skuffelsen blir større. Og for all del ikke tenke:denne måneden skal det gå! Slapp helt av, fokuser på noe annet. Vet mange som blir gravide når de legger bort "presset" og fokuserer på helt andre ting. Det var det som gjorde utslaget her også.

Skjønner det er spennende å se om man er gravid hver måned, dessverre tror jeg at det får folk til å stresse. Skjønner at det er nervepirrende, har selv vært gjennom en periode med prøving (dog ikke aktiv) og en del negative tester. For hver negative test svinner håpet. Vent heller til du er 10-11 dpo, da skal man klare å få et ordentlig utslag (svakt) eller vent helst til du dagen du venter mens. Å prøve å tyde tester og se skyggestrek kan dessverre også gi falske forhåpninger-og skuffelsen blir større. Og for all del ikke tenke:denne måneden skal det gå! Slapp helt av, fokuser på noe annet. Vet mange som blir gravide når de legger bort "presset" og fokuserer på helt andre ting. Det var det som gjorde utslaget her også.
Takk for meldingen din! Tror jeg må slutte å tenke på det ja, forholder meg egentlig ganske rolig til det hele , men nå tror jeg at jeg ikke gidder å kjøpe en ny bunke med tester, venter heller til neste ikm som du sier, det kommer til å gå etterhvert.... :)

Heier på deg fargeklatten :) Det vil nok klaffe og syns du bare skal teste om det gjør det lettere for deg, er så lett å si at man ikke skal tenke på det, men å ønske seg et barn blir altoppslukende og da vil man stresse og føle nederlag når det ikke skjer. Er ofte når man minst forventer det at spira sitter og klorer seg fast, en dag vil du hente premien din. i mellomtiden gjør det som du føler er nødvendig for å nå målet ditt, har også vært en tester i 10 år så snakker litt fra erfaring også, og man fulgte jo alle råd. Skaffet seg hund osv men savnet og troen på at man skulle bli gravid var der, til og med litt sterkere savn når man fulgte alle råd og selv ikke da ble gravid. Du har jo ofte strek på testene dine så tydelig at kroppen din kan bli gravid, men han vet nok ikke helt hvordan den skal fortsette enda :) Stå på så står jeg på sidelinjen å heier på deg og spira som kommer en dag <3

Back
Topp