mai-spire <3
Elsker forumet
Nei, absolutt ikke. De får alltids i seg nok søtsaker etter hvert.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Snuppa her fikk ikke kake med sukker i engang på første bursdagen sin, fikk min tante til å lage banankake uten sukker, den var også fantastisk god!
Hun drikker ikke saft, vi har det heller aldri i hus, i sommer har hun fått fanta (av min familie!) jeg blir nærmest smågal når noen prøver å gi henne cola og slike ting for en aktiv treåring trenger virkelig ikke koffein!
Mange som ikke skjønte valget vårt og mente snuppa måtte ha det helt forferdelig og aner ikke hvor mange ganger jeg måtte si at hun vet jo ikke hva hun eventuelt går glipp av, og hun vil uansett mye heller ha frukt!
Når hun var 1 1/2 år fikk hun kake, men var virkelig ikke spesielt interessert, nå er hun gjerne mer interessert i det, men ikke slik at hun kunne spist sjokolade hele tiden.
Man må selv få velge hva barnet skal få spise så lenge det er sunt og variert![]()
Vi er mange men ofte ser ofte dette med den eldre generasjonen. Mange reagerte jo også på hjemmelaget barnemat, og at hun fikk samme mat som oss når hun var ca et år, og vi liker mat med løk, hvitløk og chili, mye andre mener de skal kunne si noe om, men snuppa idag elsker nesten alt av mat og kan godt legge igjen en halvspist muffins.Jeg har lenge tenkt at jeg ikke vil gi henne kake på 1-årsdagen heller men mannen vil absolutt siden dette er tradisjon i deres familie. Men jeg skal jammen be om et kompromiss og si at da skal jeg bake banankake til henne så får hun den! Jeg har aldri hørt om banankake før, men det virker utrolig lurt! Så at noen andre nevnte banankake tidligere, så det må jo bare være bra!Og hun digger jo banan!
Jeg synes det er merkelig at kjente og ukjente skal ha en mening om det... Følte jeg var den eneste som var så bevisst på dette med sukkerinntak. Kjekt å se at vi er så mange!![]()