Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Candykikk
nei jeg hadde ikke gitt samboeren min penger til mat for jenta vår om dem skulle dratt på tur sammen og vi ikke bodde sammen mer.
det hadde han fått betale hvis ikke så hadde han ikke trenkt å reist på noen tur.
ORIGINAL: Kal-El
Ja hvorfor ikke? Man må vel spise på ferie også? Mener du "lommepenger" til mat. Altså penger som sønnen din har selv, eller mener du nå feriebudsjettet som far da har ansvaret for?
ORIGINAL: Niceday
altså, jeg mener at når barna er på ferie med sin far skal far stille med drikke, mat OG lommepenger - synes ikke vi mødre skal stille med lommepenger når de skal på ferie.....er da ingen som sender med kidsa mine lommepenger når vi skal på ferie.....[8|]
ORIGINAL: * BettiSpaghetti *
tja...
hvis du mottar barnetrygd, kontantstøtte og barnebidrag synes jeg det er rettferdig å bidra med litt matpenger... men det burde ikke vært nødvendig. såpass raus synes jeg er det minste han burde vært at han kunne spandere mat en uke på ungene sine...
Men hvis dere ikke er spesielt gode venner skjønner jeg jo at han ikke ønsker at du skal bli sittende igjen med overskudd på matbudsjettet[8D] Det er jo deg han vil ha penger av, ikke unga[:-]
ORIGINAL: bondekone
jeg har da forstått det slik jeg da at når barna er hos far så er det far sitt ansvar at ungene får mat og drikke og det samme når de er hos mor
blir jo galt hvis eks mor ska betale maten hver gang ungene er med far på noe[8|]
ORIGINAL: Oline V2
Dersom man tar med barn (uansett om det er ens egne, eller andres) på ferie, så betaler man da for svarte maten for dem...[8|]