Frk.Chicka
Forumet er livet
ORIGINAL: VilliTrusa
Ehm..??
HAHA....dummeste jeg har hørt på LENGE.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ehm..??
ORIGINAL: *Meya*
Kal-El, ungene er 10 og 11, og de har god ansvarsfølelse med penger. De skal i tillegg få penger å ha med seg, det er ikke det! MEn til mat? Er bare det jeg mener skurrer.
Hverken sønnen eller datteren min har spurt om penger til turen!
Faren har BEDT dem si ifra at de må ta med seg penger til mat fordi han ikke skal kjøpe mat til de når de er på tur, det er mitt ansvar å fø ungene siden jeg "mottar så mye bidrag fra NAV"...
Faren har BEDT dem si ifra at de må ta med seg penger til mat fordi han ikke skal kjøpe mat til de når de er på tur, det er mitt ansvar å fø ungene siden jeg "mottar så mye bidrag fra NAV"...
ORIGINAL: Bitzyh
da får du si at de pengene fra nav er noe penger som egentlig skal være betalt av hans lomme, og siden de ikke er det så får han betale for maten i 4 dager...
Sliter han veldig økonomisk eller? siden han mener på at de ikke skal få mat av han?[8|]
ORIGINAL: Mamma til Prinsessa
nei når barnet er på ferie med far er det han som har ansvaret for at ungene får i seg mat og har det de trenger.
Ehm..??
ORIGINAL: hopsideisi
han har råd til en italiatur, men ikke råd til å betale bidrag..?
skal ikke nav trekke det av lønnen hans da?
nei, jeg hadde bedt ham betale for maten selv! eller bli hjemme..