er det normalt

En tråd i 'Desember 2013' startet av _venter_, 4 Apr 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. _venter_ Elsker forumet

Tr smerter fra helvete kommer å går ingen blod heldigvis men oppblåst og uggen tørr ikke å ta smerte stillende noen som har gode råd

2. LykkeligeH Elsker forumet

Varmeflaske?

Jeg har og det av og til. Løper på do for å sjekke at ikke mensen er kommet.

3. _venter_ Elsker forumet

Off så kjedelig det er men kan man ta Paracet eller ibux halv eller hel er usikker her

men værste er å grine til løvenes konge musikk video der simba møter nala jezzzez snått og tårer haha

4. Prikk Flørter med forumet

Hvis du orker: gå en tur, med god musikk på ørene :)

5. _venter_ Elsker forumet

Ikke dumt men ikke nååååå hehe er lat og lei vil bare breie dynå å legge meg, men mannen kommer him med chips te mg snart, fyst litt kos så natta :)

6. Frøken Fryd Elsker forumet Juli13-jentene

Du kan ta paracet, men for guds skyld-ikke ta ibux. Det skal gravide ikke røre...

7. elink Elsker forumet

Enig med Prikk over her :)

8. _venter_ Elsker forumet

Takk da tar jeg Paracet husk å vær tålmodig med meg da dette er første gangen jeg kjenner så sterke symptomer etter icsi og fryse behandling, så jeg kan være masete ja :) B-)

9. kattungen Glad i forumet

Du kan ta Paracet, som fler over her sier. Varmeflaska hadde jeg holdt meg unna, rett og slett fordi livmora i rugeperioden ikke skal utsettes for sterk varme - selv litt høy feber *kan* provosere frem en SA...

Krysser fingrene for deg :)

10. LykkeligeH Elsker forumet

Der lærte jeg noe nytt med varme! Har heldigvis ikke tatt det i bruk selv!

Del denne siden