er det normalt

_venter_

Elsker forumet
Tr smerter fra helvete kommer å går ingen blod heldigvis men oppblåst og uggen tørr ikke å ta smerte stillende noen som har gode råd
 
Off så kjedelig det er men kan man ta Paracet eller ibux halv eller hel er usikker her

men værste er å grine til løvenes konge musikk video der simba møter nala jezzzez snått og tårer haha
 
Hvis du orker: gå en tur, med god musikk på ørene :)
 
Ikke dumt men ikke nååååå hehe er lat og lei vil bare breie dynå å legge meg, men mannen kommer him med chips te mg snart, fyst litt kos så natta :)
 
Off så kjedelig det er men kan man ta Paracet eller ibux halv eller hel er usikker her

men værste er å grine til løvenes konge musikk video der simba møter nala jezzzez snått og tårer haha

Du kan ta paracet, men for guds skyld-ikke ta ibux. Det skal gravide ikke røre...
 
Takk da tar jeg Paracet husk å vær tålmodig med meg da dette er første gangen jeg kjenner så sterke symptomer etter icsi og fryse behandling, så jeg kan være masete ja :) B-)
 
Du kan ta Paracet, som fler over her sier. Varmeflaska hadde jeg holdt meg unna, rett og slett fordi livmora i rugeperioden ikke skal utsettes for sterk varme - selv litt høy feber *kan* provosere frem en SA...

Krysser fingrene for deg :)
 
Du kan ta Paracet, som fler over her sier. Varmeflaska hadde jeg holdt meg unna, rett og slett fordi livmora i rugeperioden ikke skal utsettes for sterk varme - selv litt høy feber *kan* provosere frem en SA...

Krysser fingrene for deg :)

Der lærte jeg noe nytt med varme! Har heldigvis ikke tatt det i bruk selv!
 
Back
Topp