Er det normalt å gå over tiden med første barn?

Intressant, jeg er litt spent på oul og om de prøver seg med flytting av termin - mine har vært i den mindre enden (spisielt minsten som altid har vært petit) jeg har sen el og kort lutealfase og har vært på to tul som sier “det samme +-1 dag! kommer til å tviholde på termin jeg har fått :p
Får høre snart nå hvordan det står til, OUL om en time. Jeg har fått 3 ulike termindatoer, 9 juli har jeg selv funnet ut og står for den. Var tross alt ivf:hilarious:De i trheim sier 10 juli og sykehuset sier 11 juli:hilarious:

Får høre snart nå hvordan det står til, OUL om en time. Jeg har fått 3 ulike termindatoer, 9 juli har jeg selv funnet ut og står for den. Var tross alt ivf:hilarious:De i trheim sier 10 juli og sykehuset sier 11 juli:hilarious:
Det er heldigvis lite forskjell der og du står sterk når det kommer til oul når det er ivf :)

Det er heldigvis lite forskjell der og du står sterk når det kommer til oul når det er ivf :)
Fikk beskjed om at datoen ble 07 juli i stede for 09 som vi gikk ut fra tidligere☺️

Back
Topp