Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Leste en forskningsrapport på at høye gravide (over 173) i større grad gikk over tiden enn lave gravide (under 163). Det har passet med mine venninner faktisk. Jeg er høy selv og min mor gikk over (hun er over 180), så da er det vel kanskje sannsynlig at jeg også går over. Er det noen som kjenner seg igjen i det?
Jeg er ca 165 og jeg fødte 3 uker før tiden. Er nok litt tilfeldig, men noen av mine venninner også som har ca samme høyde fikk også før termin
Leste en forskningsrapport på at høye gravide (over 173) i større grad gikk over tiden enn lave gravide (under 163). Det har passet med mine venninner faktisk. Jeg er høy selv og min mor gikk over (hun er over 180), så da er det vel kanskje sannsynlig at jeg også går over. Er det noen som kjenner seg igjen i det?
Intressant, jeg er litt spent på oul og om de prøver seg med flytting av termin - mine har vært i den mindre enden (spisielt minsten som altid har vært petit) jeg har sen el og kort lutealfase og har vært på to tul som sier “det samme +-1 dag! kommer til å tviholde på termin jeg har fåttAltså, dette er min første så har ingenting å sammenligne med...Men mammaen min lå på sykehuset omtrent en måned på overtid med meg, hun fikk ikke føde fordi jeg var så liten. Så er spent på om størrelse på baby og overtid har noen genetiske trekk. Nå gjør man ikke slikt i dag, men er veldig spent. Jeg var 2010g da jeg ble født.