er det noen som

*Tøtta81*

Forumet er livet
sover i en annen etg enn barna?
Vi skal nemlig ha soverom i 2. etg mens snuppa skal ha i 3. etg når vi overtar huset, å jeg er så skeptisk til det[8|] bruker dere babycall?

[:D]

gjør ikke det, med med babycall så går det nok bra..... [;)]

Vi har ikke det, men ville hatt baby call, absolutt. og trappe grind også[;)]

Men tror egentlig ikke jeg hadde klart ha ungene i en annen etg før de var store nok til å komme seg ut selv ved brann... [8|]

ORIGINAL: Minimeg

VI sover i samme etasje som gutten her, og vi bruker babycall. Har rom vegg i vegg, men tør ikke satse på at vi hører han uten. (jaja, kommer inn til oss etterhvert men.....)
Hadde fått tak i babycall jegt iallefall.
har babycall, så må vel tørke støv av den å begynne å bruke den,, syns snuppa kommer så langt borte fra oss jeg[8|][&o] men sambo mener at med 5 soverom, hvorfor skal vi ligge på loftstua liksom,,

ORIGINAL: Rebecca85

Men tror egentlig ikke jeg hadde klart ha ungene i en annen etg før de var store nok til å komme seg ut selv ved brann... [8|]
det tenker jeg også på,, trappegrind må vi ha ja,,

ORIGINAL: Tøtta81

VI sover i samme etasje som gutten her, og vi bruker babycall. Har rom vegg i vegg, men tør ikke satse på at vi hører han uten. (jaja, kommer inn til oss etterhvert men.....)
Hadde fått tak i babycall jegt iallefall.
har babycall, så må vel tørke støv av den å begynne å bruke den,, syns snuppa kommer så langt borte fra oss jeg[8|][&o] men sambo mener at med 5 soverom, hvorfor skal vi ligge på loftstua liksom,,

Enig med samboeren din jeg![:)]
jeg er ikke det[8|] hihi,, men vi finner vel en løsning tenker jeg, blir vel vant til det etter hvert[;)]

Ha masse brann varslere som er serie koblet...da oppdager dere det før dere ikke kan komme dere opp [;)]

Ha masse brann varslere som er serie koblet...da oppdager dere det før dere ikke kan komme dere opp [;)]
ja det er visst seriekobling på brannvarslere der om jeg ikke tar feil, så dette går vel bra da,, selvfølgelig så håper jeg vi slipper brann,, men det KAN jo skje,,

Back
Topp