Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Minimeghar babycall, så må vel tørke støv av den å begynne å bruke den,, syns snuppa kommer så langt borte fra oss jeg[8|][&o] men sambo mener at med 5 soverom, hvorfor skal vi ligge på loftstua liksom,,
VI sover i samme etasje som gutten her, og vi bruker babycall. Har rom vegg i vegg, men tør ikke satse på at vi hører han uten. (jaja, kommer inn til oss etterhvert men.....)
Hadde fått tak i babycall jegt iallefall.
ORIGINAL: Rebecca85det tenker jeg også på,, trappegrind må vi ha ja,,
Vi har ikke det, men ville hatt baby call, absolutt. og trappe grind også[;)]
Men tror egentlig ikke jeg hadde klart ha ungene i en annen etg før de var store nok til å komme seg ut selv ved brann... [8|]
ORIGINAL: Minimegjeg er ikke det[8|] hihi,, men vi finner vel en løsning tenker jeg, blir vel vant til det etter hvert[;)]
ORIGINAL: Tøtta81
ORIGINAL: Minimeghar babycall, så må vel tørke støv av den å begynne å bruke den,, syns snuppa kommer så langt borte fra oss jeg[8|][&o] men sambo mener at med 5 soverom, hvorfor skal vi ligge på loftstua liksom,,
VI sover i samme etasje som gutten her, og vi bruker babycall. Har rom vegg i vegg, men tør ikke satse på at vi hører han uten. (jaja, kommer inn til oss etterhvert men.....)
Hadde fått tak i babycall jegt iallefall.
Enig med samboeren din jeg![:)]
Men tror egentlig ikke jeg hadde klart ha ungene i en annen etg før de var store nok til å komme seg ut selv ved brann... [8|]
ORIGINAL: Rebecca85ja det er visst seriekobling på brannvarslere der om jeg ikke tar feil, så dette går vel bra da,, selvfølgelig så håper jeg vi slipper brann,, men det KAN jo skje,,
Ha masse brann varslere som er serie koblet...da oppdager dere det før dere ikke kan komme dere opp [;)]