Er det noen som ikke har skritteller?

Så lenge ikke alle har synes jeg 10k er lite aktuelt.

Jeg bare håper vi kan få til litt anderledes ting på utfordringene, vann er vi mange som ikke er enige i/får til, trening er selvsagt bra og snopefri også, men det er så ulike meninger og disse tre har regjert så lenge. Det hadde kanskje vært gøy med litt andre ting
 
  • Liker
Reactions: EJ
Jeg har ikke.
 
Jeg har på pulsklokka mi, men den er ikke pålitelig. Den teller når jeg beveger på henda. Så kan jo fort få 20 skritt bare av å tørke meg i rævva :D
 
Jeg har på pulsklokka mi, men den er ikke pålitelig. Den teller når jeg beveger på henda. Så kan jo fort få 20 skritt bare av å tørke meg i rævva :D
Mulig å regulere følsomheten? Dominant/Ikke-dominant hånd eller noe sånn?
 
Enig at det hadde vært artig med noe nytt, før jeg fikk Fitbit så brukte jeg "Helse"appen på Iphone, den registrerer automatisk så lenge en har den på seg. Tror Samsung har noe av det samme. De gangene jeg jobbet og ikke kunne ha den synlig stappet jeg den ned i BH'en, men det er klart det kanskje er vanskelig for mange :)
 
Jeg har på pulsklokka mi, men den er ikke pålitelig. Den teller når jeg beveger på henda. Så kan jo fort få 20 skritt bare av å tørke meg i rævva :D

Ta den på foten? :p
 
Prøvd å evt ha den på venstre hånd? Som du trolig ikke bruker like mye? Om du ikke får satt ned følsomheten. Det er jo kjedelig å ha noe slikt også funker det ikke
 
Ja, bruker den alltid på venstre hånd ;)
Men jeg kjøper bare en sånn liten sak, de koster ikke mye!
 
Ikke dumt! :) Hos meg registrerer den veldig dårlig når jeg går trilletur. For da er jo armene i ro...
Min registrerer bra når jeg triller, men kan evt legges i en lomme eller sånn mens jeg går.
 
Ikke mange. Men fortsatt noen av de som ikke har, som er med i slankekrigen, sant? Var så mange som gikk ut denne uka at jeg ikke husker helt
 
Husker ikke om jeg har svart tidligere, men jeg har pulsklokke som registrerer skritt :) hvor pålitelig den er , vel, det er en annen sak :p
 
På dytt.no har de skritteller til 139 kr. Vil tro at det finnes i fysisk butikk til omtrent den prisen også. Ellers går det ant å f.eks. bruke mobilapp, og ha mobilen i bh eller sokker eller hva som helst egentlig. Det bør kunne finnes en løsning der.

Ellers kan man jo ta hoppe tau i 10 min eller 10 000 skritt hver dag. Men da må man få poeng både for 10 000 skritt og trening, for det tar lang tid å få til så mange steg. Urettferdig å sidestille det med hoppe tau sånnsett.
 
Jeg har fitbit, ikke at jeg går så mye om dagen når jeg leser til eksamen ;-)
 
Back
Topp