Er det noen som ikke har skritteller?

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Jeg synes ca alle har slike "klokker" av ulik avanserte nivåer, evt bruker på mobilen.

Men er det noen som ikke har?

Tenkte på om vi kan bruke 10 000 skritt på utfordringene eller ei, da bør jo alle ha skritteller, så ikke bruke det om noen ikke har?
 
ImageUploadedByBV Forum1460483220.003788.jpg
Eg har apple watch. Så her går det fint :)
 
Jeg har vivofit, den er ikke så avansert men teller skritt (og beregner km og kalorier, har klokke og dato) så jeg kan godt tenke meg et push for å få meg over 10k, ofte ender jeg på rundt 8 nemlig
 
Eg hadde men den er øydelagt no :( Har ikkje råd til å kjøpe ny før skattepengane kjem. Rett og slett for mykje som skjer framover som kostar peng.
 
Jeg har ikke :/
Kunne gjerne tenkt meg da:)
 
Vesentlig at selvsagt bare deltagere i slankekrigen svarer

Men så lenge noen som er med ikke har, så tenker jeg at å ha en slik utfordring er uaktuelt. Det må være etter at de evt har røket ut, eller fått seg, eller hva mener folket?
 
Last edited:
Jeg har ikke skritteller, og er ikke egentlig interessert i å investere i det akkurat nå o_O
Men det finnes kanskje en app jeg kan bruke på iPhone istedet?
 
Det finnes enkle apper, blant annet en som heter "Pedometer" (...), til telefonen. :)
Det selges også noen enkle skrittellere på bensinstasjoner o.l. :)
 
Jeg har ikke skritteller, og er ikke egentlig interessert i å investere i det akkurat nå o_O
Men det finnes kanskje en app jeg kan bruke på iPhone istedet?


Jeg har skritteller på iPhone, bruker appen myfitnesspal :)
 
på telefoner finnes apper ja. gitt at man alltid har med telefon funker det
 
på telefoner finnes apper ja. gitt at man alltid har med telefon funker det

Ja, her er det som blir mitt problem. Har ikkje kle med lommer i, så da registrera den jo ikkje skritta :p
 
Jeg har bare telefonen min
 
Jeg har ingen skritteller, og ingen treningsbukser med lommer i slik at den teller. Har dessverre ikke råd til en ny siden jeg ikke får lønn før neste mnd
 
Back
Topp