Er det noen som har sendt prøve til Aten?

Jeg skal ta ny blodprøve i morgen, så håper jeg er like gravid etter det ;) etter 2 SA og 3 kjemiske på 1 år sitter den isåfall da rett etter kur (rakk bare 21 av 25 dager før innsett). Utrolig glad for at jeg fikk ting sjekket, og behandlet :)

Krysser fingrene for at dette gjorde den lille forskjellen og at du får beholde spiren i magen helt til termin ❤️
Du følger i så fall i manges fotspor!

Hvor lenge kan prøven stå i kjøleskap før den er for «gammel»? Jeg har hatt min stående siden 6 desember ....

Oi, ja det var lenge. Kan jo kanskje være litt forsinket pga julepost? Får håpe prøvene ikke har blitt borte i posten. Har du vært i kontakt med Serum?
Ja, tenkte det samme... :( Sendte mail til Serum, fikk beskjed om at det er helt vanlig at det tar 3-4 uker. Får håpe det bare er forsinkelser pga juleposten som du sier...

Ja, det var akkurat det samme her :( var umulig å få ut, og de ville ikke ta imot fax. Så jeg endte (som lmn86 skrev) opp med å måtte ringe fastlegen. Hun var helt fantastisk og skrev ut resepter til oss, etterat jeg hadde forklart henne alt nøye :) å det ser jammen ut som kuren har gjort susen for oss, gravid på første IVF nå i etterkant!

Så fantastisk LillyBE!!! Dette hadde jeg ikke fått med meg! SÅ glad på deres vegne [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️[emoji7]

Ja, det var akkurat det samme her :( var umulig å få ut, og de ville ikke ta imot fax. Så jeg endte (som lmn86 skrev) opp med å måtte ringe fastlegen. Hun var helt fantastisk og skrev ut resepter til oss, etterat jeg hadde forklart henne alt nøye :) å det ser jammen ut som kuren har gjort susen for oss, gravid på første IVF nå i etterkant!
Weee så herlig[emoji7][emoji7] Har ikke fått med meg at du er gravid[emoji173][emoji173] Gratulerer så mye, så godt å høre at kuren har funket hos deg også[emoji175]

Det er så utrolig bra å lese om alle som har blitt gravide etter antibiotikakur!!! :happy:

Jeg er litt nysgjerrig på hvilken diagnose dere har for deres infertilitet? Eller er det riktigere å skrive "har hatt"... Ble dere naturlig gravid etterpå eller ved hjelp av IVF? Det står sikkert noe tidligere i tråden her. Men den er jo så laaaaang så orker ikke gå i gjennom ;)

Det er så utrolig bra å lese om alle som har blitt gravide etter antibiotikakur!!! :happy:

Jeg er litt nysgjerrig på hvilken diagnose dere har for deres infertilitet? Eller er det riktigere å skrive "har hatt"... Ble dere naturlig gravid etterpå eller ved hjelp av IVF? Det står sikkert noe tidligere i tråden her. Men den er jo så laaaaang så orker ikke gå i gjennom ;)
Vi har diagnosen ufrivillig barnløshet av uforklarlige årsaker og habituell abort. Ble gravid med en spire som endelig satt på første ivf behandling etter kur[emoji4][emoji173]

Vi hadde diagnose uforklarlig barnløshet. Fikk påvist hidden chlamydia, ureaplasma og bakteriell vaginose i juni, tok kur i juni/juli og ble gravid på egenhånd i oktober/november. Da hadde vi forsøkt å få barn i 2,5 år og hadde to mislykkede IVF bak oss.

Edit: Kan legge til at vi hadde det ene mislykkede IVF-forsøket rett etter kuren, men at spiren satt på den første eggløsningen vi traff etter det. Før dette har jeg aldri fått positiv test (ingen kjemisk/SA).

Her var årsaken til IVF sekundær amenore. Vi ble da gravide (forhåpentligvis denne gangen skikkelig) med engang etter kur. Vi sto på AB mens jeg stimulerte, og hadde siste dag med medisiner dagen før innsett av blastocyst. Masse lykke til :Heartred

Må bare gratulere deg igjen, dette er helt fantastisk. Utrolig glad på dine vegne [emoji11][emoji108]

Takk!! Kan nesten ikke tro at det er sant :Heartred

Weee så herlig[emoji7][emoji7] Har ikke fått med meg at du er gravid[emoji173][emoji173] Gratulerer så mye, så godt å høre at kuren har funket hos deg også[emoji175]

Takk :) ingen tvil om at kuren nok har rensket opp i mye her ;) så TUSEN takk til alle her inne som har sendt tips og anbefalinger om denne kuren.

FANTASTISK!!!

:Heartred:Heartred:Heartred

Vi hadde ingen diagnose, alt lå til rette for at jeg skulle bli gravid. Etter tre negative forsøk var det snakk om at eggene mine var dårlige. Så tok vi 25 dager med antibiotika og ble gravide naturlig etter 3 mnd! :) 31 uker i dag :)

Vi hadde ingen diagnose, alt lå til rette for at jeg skulle bli gravid. Etter tre negative forsøk var det snakk om at eggene mine var dårlige. Så tok vi 25 dager med antibiotika og ble gravide naturlig etter 3 mnd! :) 31 uker i dag :)

Dette med dårlig kvalitet på eggene fikk jeg også høre. Etter AB kur fikk mannen merkbart bedre spermkvalitet (selv om utgangspunktet også var bra) og jeg må også ha fått bedre egg :)

Vi har diagnosen ufrivillig barnløshet av uforklarlige årsaker og habituell abort. Ble gravid med en spire som endelig satt på første ivf behandling etter kur[emoji4][emoji173]
Vi hadde diagnose uforklarlig barnløshet. Fikk påvist hidden chlamydia, ureaplasma og bakteriell vaginose i juni, tok kur i juni/juli og ble gravid på egenhånd i oktober/november. Da hadde vi forsøkt å få barn i 2,5 år og hadde to mislykkede IVF bak oss.

Edit: Kan legge til at vi hadde det ene mislykkede IVF-forsøket rett etter kuren, men at spiren satt på den første eggløsningen vi traff etter det. Før dette har jeg aldri fått positiv test (ingen kjemisk/SA).
Her var årsaken til IVF sekundær amenore. Vi ble da gravide (forhåpentligvis denne gangen skikkelig) med engang etter kur. Vi sto på AB mens jeg stimulerte, og hadde siste dag med medisiner dagen før innsett av blastocyst. Masse lykke til :Heartred

Gratulerer til dere alle!! Det er motiverende å høre om dere som har lykkes etter lang tids prøving! :happy:

Diagnosen våres er også uforklarlig infertilitet. Etter første uttak fikk vi dog ingen befruktning, men de har aldri funnet noe galt hos hverken meg eller mannen. Med icsi funket det, så nå har vi embryo på frys både på Riksen og Hausken. Nå venter vi på innsett. Rekker å tenke myyye på 3,5 måneds venting. Er litt vanskelig å innfinne seg med problemet til tider, selv etter 4,5 år med prøving.. Uansett, tusen takk for lykkeønskninger! :Heartred

Back
Topp