Er det noen som har prøvd spraytan??

to prinser

Elsker forumet
Ja er det noen som har det,driv å vurdere det no til 17.mai pga er såååå bleik som ein sjuk fisk

Positivt
negativt
hvordan vart det
Fornøyd ikkje fornøyd med det?
Tar det lang tid?

Ja lurer på det meste innen det.
Takker for svar og hjelp....

Jeg gjorde det på Artesia klinikken i Oslo (tror det finnes i andre byer også).
Tror det kostet 5-600 kr.. Det ble kjempefint og ikke gulrot farge.. Men ta det den 15 eller 16.mai evt.
Fargen blir fort blass.. Veldig deilig for noen dager,men litt skuffet over at det gikk bort så fort..
Også smitter det veldig mye av på klær osv.. Best med litt mørke klær [:)]

Bare positive erfaringer med det. Blir kjempefint [:)]

Eneste er at det kan bli litt "skjoldete" ved tærne...+ ta litt mindre på fingrene (men det vet nok de som sprayer deg).

Ta det en eller to dager før. Lykke til [:)]

Takk,for svar,ja eg må evt ta det før eg reiser.
Smitte det av heile tida eller lit første dagen etter har dusja av evt overskudfarge?
Har hørt på en salong her i Bergen og dei tar 480kr og det varte en liten uke sa ho.
For eg skal ha en hvit tunika på 17.mai og vart det skjoldete ettervert når det begynte å forsvinne.
Begalaker alle spørsmålene

ORIGINAL: LilleLavendel

tok det da jeg giftet meg. var veldig fornøyd!:) det var i bergen.

Hvor tok du det da og pris?

ORIGINAL: to prinser

ORIGINAL: LilleLavendel

tok det da jeg giftet meg. var veldig fornøyd!:) det var i bergen.

Hvor tok du det da og pris?

Marianns hudpleie på Sartor! betalte bare 250, hvis ikke jeg husker feil!

Tusen takk for svar,eg må ta det før eg reiser den 15.mai hvi eg tør å gjære det.
Så blir den 12-13 mai da.
Ja det veit dei heilt sikkert

LilleLavendel

Å det var billig da,eg hørte på nordås den på kilden senter og dei tok 480kr,tar det lang tid?

Har gjort det noen ganger. Blant annet da jeg giftet meg. Noen ganger har jg blitt alt for mørk. Så lys som jeg er, bør jeg dusje om kvelden for å stoppe bruningen. Venter jeg til neste morgen, ser jeg ut som en billig h... Ellers ødelegger det alt av klær, og BHer blir aldri det samme igjen. Så ha på deg ting du ikke er redd for etterpå.

Jeg tok det forresten på Nesttun senter den ene gangen.

Jeg har jobbet med spraytan i mine "yngre"dager. Vi hadde riktignok et helautomatisk kabinett, så da var kunden for det første alene i "dusjen" og det ble jevnt siden ingen person sprayet. (men nå er det jo mange flinke personer da.)

Det viktigste er å få med alle forberedelser som skrubb etc. Gjør alt de anbefaler på forhånd. Vær noe med den kremen (som jeg har glemt navnet på) som man legger på negler tær/hånd, inni henda etc. Jo mere tid man bruker på det, jo bedre blir resultatet. Gule negler er ikke fint..

Ta det et par dager før, man skal dusje av bronseren ihvertfall en gang før resultatet er bra og ikke gult.

Vær forsiktig med klæ rett etterpå, løse klær er best. Sengetøyet kan også være en fordel at ikke er lyst[;)] Fargen går som regel ut av bomull man kan vaske på litt temperatur, andre stoffer kan være verre..

Det er en kjempefin måte å få fin farge til spesiell anledning, kjapt går det jo også! Og ikke minst - helt ufarlig. Består faktisk av sukker[:)]

Jeg ble ganske fornøyd, blir ikke brun i sola .. men det ble liksom litt flekkete på magen, av en eller annen grunn, tror jeg har et usynlig fødselmerke der..
Men på armene og beina ble det fint.

Ta neglelakk på alle neglene.

Det ble en veldig fin farge, det negative var at når jeg tok det var jeg i danmark hvor det var 30-35 grader så jeg svetta og det gjorde at fargen fort ble ugjevn.. Går også fort vekk når du dusjer.
Smitta veldig av på klærne, så jeg følte ikke det var så veldig verdt det[&:]

Takk for svar alle sammen,hmm ja eg må i tenke boksen no og tenke vidre men har så lyst til å gjære det så eg ikkje sår sååååå bleik utpå 17.mai[&o].

Men farge det av på klærene heile tida eller berre akurat i starten før du har dusja?

prøv aco sunkissed bodylotion. Den bruker jeg hver dag og får en fin "tan" ikke brrrrruuun, men naturlig farge, husk å peele deg på albuer og knær først. jeg bruker den i ansiktet også, siden 17 mai er en mnd unna så rekker du å få litt farge i allefall:) den tørker relativt fort og lukter ikke dritt( syns jeg da)

Billigere også:

https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=30520&ref=search

Spray-på-tenner vet jeg ingenting om, ikke spraytan heller! [8D]

ORIGINAL: sjura

prøv aco sunkissed bodylotion. Den bruker jeg hver dag og får en fin "tan" ikke brrrrruuun, men naturlig farge, husk å peele deg på albuer og knær først. jeg bruker den i ansiktet også, siden 17 mai er en mnd unna så rekker du å få litt farge i allefall:) den tørker relativt fort og lukter ikke dritt( syns jeg da)

Billigere også:

Takk for tips hmm kansje prøve den istedenfor da,så du er fornøyd med den og hvor ofte bruker du den/bør mann bruke den.

ORIGINAL: Fru Riskorn

Venter jeg til neste morgen, ser jeg ut som en billig h...

Billigere også:

Takk for tips hmm kansje prøve den istedenfor da,så du er fornøyd med den og hvor ofte bruker du den/bør mann bruke den.

Jeg bruker den som en vanlig bodylotion, hver kveld før jeg legger meg. bare vask henda dine godt fordi det er jo fargestoffer i kremen.

Billigere også:

Jeg bruker den som en vanlig bodylotion, hver kveld før jeg legger meg. bare vask henda dine godt fordi det er jo fargestoffer i kremen.

Hva gjør du med ryggen?[X(] Eller klarer du å smøre godt der og?[:D]

Back
Topp