Er det noen som har prøvd spraytan??

ORIGINAL: ©Smartass

ORIGINAL: sjura

ORIGINAL: to prinser

prøv aco sunkissed bodylotion. Den bruker jeg hver dag og får en fin "tan" ikke brrrrruuun, men naturlig farge, husk å peele deg på albuer og knær først. jeg bruker den i ansiktet også, siden 17 mai er en mnd unna så rekker du å få litt farge i allefall:) den tørker relativt fort og lukter ikke dritt( syns jeg da)

Billigere også:

https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=30520&ref=search

Takk for tips hmm kansje prøve den istedenfor da,så du er fornøyd med den og hvor ofte bruker du den/bør mann bruke den.

Jeg bruker den som en vanlig bodylotion, hver kveld før jeg legger meg. bare vask henda dine godt fordi det er jo fargestoffer i kremen.

Hva gjør du med ryggen?[X(] Eller klarer du å smøre godt der og?[:D]

Jeg klarer faktisk å smøre meg selv på ryggen også:)

Jeg klarer faktisk å smøre meg selv på ryggen også:)

Inte jag..[:o]

Bor du i nærheten så skal jeg smøre deg på ryggen hver kveld, bare ikke spør om nåko attåt

Bor du i nærheten så skal jeg smøre deg på ryggen hver kveld, bare ikke spør om nåko attåt

Tuillsjur![:D]

LilleLavendel

Å det var billig da,eg hørte på nordås den på kilden senter og dei tok 480kr,tar det lang tid?

hm...husker nesten ikke hvor lang tid det tok! er mulig det har gått opp i pris da, det er jo 6 år siden[:-][:)][:)] tror det tok ca 10 min ellerno? var iallefall ikke noe lang seanse og ble veldig jevnt og pent!

Jeg gjorde det noen ganger tidligere, men jeg syns ikke det er noe særlig, det lukter selvbruning, blir fort orange i fargen, skjoldete under armer,
kne, hals og hårlinjer.

Så jeg har ikke gjort det i ettertid, nå tar jeg solarium og betakaroten[:)]

Okei,da trur eg kansje eg skal prøve den først,men smitter den noe og hvordan gjær du det med ryggen,får hjelp?

Okei,da trur eg kansje eg skal prøve den først,men smitter den noe og hvordan gjær du det med ryggen,får hjelp?
jeg kommer iallefall til på ryggen også! men blir sikkert jevnest om noen andre gjør det..
anbefaler deg å prøve st.tropez hvis du ikke blir fornølyd med den andre du ble anbefalt her:)

Okei,eg har ikkje tid å ta sol[:'(]så eg må jukse meg til.

ORIGINAL: Vugge

Jepp..

Og det regnet dagen etter..
Så sånn ut etterpå ;

Uff da det var ikkje bra da[&:]

ORIGINAL: LilleLavendel

jeg kommer iallefall til på ryggen også! men blir sikkert jevnest om noen andre gjør det..
anbefaler deg å prøve st.tropez hvis du ikke blir fornølyd med den andre du ble anbefalt her:)

Er den og bra,eg vil ikkje bli kjempe mørk berre lit farge så eg ser lit bedre ut.
Og kan brukes i ansiktet og ja?
Da for gubben begynne å smøre ryggen for eg klarer ikkje det selv for eg klarer ikkje å ha hendene bakover så langt og lenge lenger pga en skadde eg har fått etter bilulykke eg var borti[:(]

ORIGINAL: LilleLavendel

Er den og bra,eg vil ikkje bli kjempe mørk berre lit farge så eg ser lit bedre ut.
Og kan brukes i ansiktet og ja?
Da for gubben begynne å smøre ryggen for eg klarer ikkje det selv for eg klarer ikkje å ha hendene bakover så langt og lenge lenger pga en skadde eg har fått etter bilulykke eg var borti[:(]
nei, blir ikke kjempemørk:) de har for både ansikt og kropp!

Flasser det og blir veldig skjoldete? blæææææ det vil eg ikkje være

Takk,den du la link ut til og kas krem/skrub bruker du på knær og albue før du bruker den?
Hmm trur det kjem billigist å bruke slik krem en spraytan da kansje ja og varer lenger.

Back
Topp