Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Ja jeg er her,men har hatt så problemer med babyverden etter at det ble nytt,men nå ser det ut som det går bedre her.mammatilstorm skrev:
Må lære meg dette systemet
Jeg jobbet tirsdag og onsdag,så reiste mannen og jeg sørover i begravelse og jeg kom hjem (til mine foreldre hvor Teodor var) i går kveld. Dagen i dag har gått i ett, så jeg har bare kikket innom nå og da.Fru H skrev:
Hvordan står det til med dere? Nærmer seg dåp nå =)
almara skrev:Jeg jobbet tirsdag og onsdag,så reiste mannen og jeg sørover i begravelse og jeg kom hjem (til mine foreldre hvor Teodor var) i går kveld. Dagen i dag har gått i ett, så jeg har bare kikket innom nå og da.Fru H skrev:
Hvordan står det til med dere? Nærmer seg dåp nå =)
Takk, det står bra til med oss:) I går gikk jeg en trilletur på ca. en mil (i skogen) i det utrolig fine været, sammen med en tidligere kollega, veldig deilig. Alma syntes det var fint å komme tilbake til bhg etter lang ferie. Jeg planlegger dåp ja, i går kveld lagde jeg ferdig bordkortene. Vi blir ikke så mange, men jeg tror det blir veldig koselig og gleder meg!:)
Håper begravelsen var fin! Var det en nær person av dere som ble begravet? Kondolerer uansett!
Hoppetussa skrev:jeg er her innimellom, men når forumet ble endret fikk jeg ny profil :S Men jeg er her :)2x 24November skrev:
er dere blitt prøvere fruH eller er det bare et ønske foreløbig? :)
Vi også:) Hehehe, traff ikke på første...vet jo det er veeeldig få som treffer, men ble faktisk skuffa. O var ikke planlagt, og har derfor ikke noe forhold til prøving..Jaja, får bare prøve videre. Lykke til fru H:)