Er det noen her?

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Nå går det litt raskere her synes jeg. 
Noen som er igjen her eller? :-p

Ja jeg er her,men har hatt så problemer med babyverden etter at det ble nytt,men nå ser det ut som det går bedre her.
Må lære meg dette systemetemoticon

Jeg jobbet tirsdag og onsdag,så reiste mannen og jeg sørover i begravelse og jeg kom hjem (til mine foreldre hvor Teodor var) i går kveld. Dagen i dag har gått i ett, så jeg har bare kikket innom nå og da. 
Hvordan står det til med dere? Nærmer seg dåp nå =)

mammatilstorm skrev:
Ja jeg er her,men har hatt så problemer med babyverden etter at det ble nytt,men nå ser det ut som det går bedre her.
Må lære meg dette systemetemoticon

Fru H skrev:
Jeg jobbet tirsdag og onsdag,så reiste mannen og jeg sørover i begravelse og jeg kom hjem (til mine foreldre hvor Teodor var) i går kveld. Dagen i dag har gått i ett, så jeg har bare kikket innom nå og da. 

Takk, det står bra til med oss:) I går gikk jeg en trilletur på ca. en mil (i skogen) i det utrolig fine været, sammen med en tidligere kollega, veldig deilig. Alma syntes det var fint å komme tilbake til bhg etter lang ferie. Jeg planlegger dåp ja, i går kveld lagde jeg ferdig bordkortene. Vi blir ikke så mange, men jeg tror det blir veldig koselig og gleder meg!:) 

Håper begravelsen var fin! Var det en nær person av dere som ble begravet? Kondolerer uansett!

Jeg er også her, prøver å sette meg inn i alt det nye her

er her innemellom og kikker men etter oppdaterringa er jeg litt mindre her.. er ikke den som takler forandringer så bra merker jeg..emoticon

almara skrev:
Fru H skrev:

Takk, det står bra til med oss:) I går gikk jeg en trilletur på ca. en mil (i skogen) i det utrolig fine været, sammen med en tidligere kollega, veldig deilig. Alma syntes det var fint å komme tilbake til bhg etter lang ferie. Jeg planlegger dåp ja, i går kveld lagde jeg ferdig bordkortene. Vi blir ikke så mange, men jeg tror det blir veldig koselig og gleder meg!:) 

Håper begravelsen var fin! Var det en nær person av dere som ble begravet? Kondolerer uansett!

Det var ikke noen fra min familie, men fra min manns. Det høres ut som en fjern slektning når jeg forklarer at det var hans stefars mor... Men vi har vært endel med hun både romjuler og sommere. Svigermor og mannen hennes har hytte rett ved der hun bodde. 
Det føltes riktig å være med på begravelse selvom vi ikke kjente hun veldig godt, hun var et stort menneske med masse omsorg og kjærlighet spesielt for Teodor. Så det var veldig trist, men en kjempefin begravelse =) 

Kan bli en kjempekoselig dåp selvom dere ikke er mange ja =) 

Har hatt veldig problemer med å logge meg inn i det siste så har blitt litt lei.....

Men er innom her hver dag :)

Er innom i ny og ne - men blir ikke så ofte nå om dagen.

Jeg er innom hver dag - men etter det ble "nytt" forum har jeg skrevet enda mindre - ikke helt vant med det enda..!

Lykke til med dåp Almara - hørtes herlig ut med en lang trilletur i skogen!!!

Er ikke så ofte her lenger... Henger mest inne på slankeforumet for tiden!
Men titter innom iblant for å se om her er noe action ;)

Jeg er i 100 % praksis for tiden i tillegg til vanlig jobb og mine søte små, så da blir det ikke mye tid til å være så mye her inne. Men må jo innom å titte i ny og ne! :)

Er også her, men om jeg var treig med skrivingen før, så har iallefall ikke det nye forumet gjort det noe bedre emoticon

jeg har vært her liiiite i det siste..mye reising i helgene, stort sett ute hele ettermiddagen, mye jobb og en del møter.. men skal sjerpe megemoticon

syns det er vanskelig med dette nye greiene, rekner med jeg er inni det snart :) eller??

jeg er her innimellom, men når forumet ble endret fikk jeg ny profil :S Men jeg er her :)

er dere blitt prøvere fruH eller er det bare et ønske foreløbig? :)

Vi har sluttet med prevensjon hvertfall, så får vi se hva som skjer =)

Hoppetussa skrev:
2x 24November skrev:
jeg er her innimellom, men når forumet ble endret fikk jeg ny profil :S Men jeg er her :)

er dere blitt prøvere fruH eller er det bare et ønske foreløbig? :)

Vi også:) Hehehe, traff ikke på første...vet jo det er veeeldig få som treffer, men ble faktisk skuffa. O var ikke planlagt, og har derfor ikke noe forhold til prøving..Jaja, får bare prøve videre. Lykke til fru H:)

Så spennende med prøving!
Masse lykke til til dere også!
Jeg tenker at dette tar litt tid, som sist, og håper egentlig bare at jeg får mensen snart, eller et tegn på at jeg har nogen lunde normal syklus etterhvert..

Det tok 7 måneder, og da fikk jeg aldri igjen mensen siden jeg sluttet på p-pillen.
Fikk påvisst Pcos hos gyn, men det løste seg selv da jeg kom i bedre form og gikk ned nesten 10 kilo. 
Jeg er i bedre form nå enn da, men jeg regner allikevel med at syklusen er tullete.
Ideelt sett bruker vi minst 3 måneder, pga nye jobben  min, hehe.

Back
Topp