Er det noen her inne som har hadd prøverør ?:-)

Å nei! Så trist!:( Jeg skjønner at ingenting hjelper akkurat nå, men jeg håper det klaffer for dere på neste forsøk!

Sent from my iPhone using BV Forum
Vi har kun 1 egg på frys fra samme "kull" som dette. Vi skal benytte det kanskje til neste sommer.
Vi har 3 ferskforsøk og 1 frysforsøk bak oss, kroppen har vært gjennom mye dette året. Så tar nok en pause fra alt nå. Men håper selvfølgelig at fryseegget er gullegget, men har desverre mine tvil om det.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jaaa :-D <3 vi fikk se et lite frø som var akkurat slik de ønsket at h*n skulle være :D men det virket litt sånn at denne ultralyden var mer for de på kvinneklinikken enn for oss. De sjekket bare fort gjennom at alt var bra og sa at nå kunne jeg kontakte fastlegen hvis jeg ønsket mer info. Måtte t.o.m mase for å få med bilde. Var vist ikke vanlig at de ga ut det.

Men akkurat nå betyr dette ingenting! Er bare glad og lettet :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Så kjekt å høre❤️

Desverre så fikk jeg ikke det. Var inget fosteranlegg. Og jeg har nå hadd en medisinsk abort.
Misslykket denne gangen også, desverre.

Å nei Så utrolig trist! Stor klem til deg❤️ Håper virkelig dere klarer det til slutt!! Det er en utrolig tung prosess. Vi brukte over et år, tre ferskforsøk og tre frys før det nå til slutt klaffet. Du ble jo gravid denne gangen og det er jo et veldig godt tegn selv om denne lille ikke holdt seg der inne! Lykke til fremover❤️

Prøverør her også. Er 10+5.
Tidlig ultralyd viste ett fint lite hjertet ♡
tung prosess som langt i fra er over, men er ett skritt nærmere drømmen om å stifte familie.

Vi har kun 1 egg på frys fra samme "kull" som dette. Vi skal benytte det kanskje til neste sommer.
Vi har 3 ferskforsøk og 1 frysforsøk bak oss, kroppen har vært gjennom mye dette året. Så tar nok en pause fra alt nå. Men håper selvfølgelig at fryseegget er gullegget, men har desverre mine tvil om det.

Vi hadde igjen ett egg på frys og er i dag 10+5!
Så gi ikke opp, men forstårforstår godt at du vil gi kroppen din litt pause. Tok selv pause før det sistr fryseegget.
Lykke til :-)

Back
Topp