Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er bra det går bra med den andreJeg er gravid etter IVF. Satt inn to egg. Jeg ble gravid med begge, men den ene tvillingen sluttet å utvikle seg rundt uke 6-7. Oppdaget på ul 7+4. Det ser heldigvis ut til å gå bra med den andre, var på ul for to dager siden. Da var jeg 9+0, skal tilbake om to uker. Har du også hatt IVF?
Lykke til på UL på Mandag, håper du får se et bankende hjerteHei! Jeg har endelig blitt gravid med hjelp av prøverør
Jeg har frem til nå bare sniktittet litt her på forumet. Føler jeg fremdeles er for kort på vei til å juble skikkelig. Er akkurat 7 uker på vei i dag. Skal på UL på mandag.
Har du allerede vært på tidlig UL?
Sent from my iPhone using BV Forum
Krysser fingrene for at du også får se et bankene hjerte over helga! Jeg skjønner at det er vanskelig å holde motet oppe! Det er ikke akkurat en lett sak å gå i gjennom disse forsøkene heller! :/Vi er også blitt gravide med prøverør (ICSI).
På min første UL for snart 14 dager siden kunne ikke gyn finne noe embryo. Jeg var tilbake igjen uken etter, hun jeg var til da kunne se antydning til noe. Men kunne ikke si med sikkerhet hva det var. :-/
Jeg er nå gravid i uke 7+6.
Skal tilbake på ny ul over helgen.
Men her ser det nok ut til at det kanskje ikke er noe embryo:-(
Vi vet ikke helt sikkert enda, men sjangsen er nok stor for at det desverre er tilfelle. :-( hvis ikke skulle de vell ha funnet et embryo på den siste ultralyden.
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Der jeg har vært sa hun jeg var til sist at det apparatet hun brukte vart det nyeste de hadde. ( vet ikke hvor nytt).Uff det må være helt forferdelig å gå slik og ikke vite Det er ikke et annet sted med bedre maskin du kan gå? Her har de topp utstyr og full peiling på sykehuset hverfall.
Jeg har vært på tre ul til nå. I uke 5+4 var det alt for tidlig å se så mye. Vi kunne se to poser med anlegg til noe. I uke 7+4 var vi på sykehuset, der har de topp moderne utstyr og vi kunne se alt relativt klart. I den ene posen så vi en peanut med et bankende hjerte, mens i den andre var det litt mer uklart. Det var kommet grums i vannet og den var litt mindre, men ikke noe bankende hjerte. Jeg var på ul hos legen nå i uke 9. Hun hadde ikke så bra ul maskin og vi så den lille dårligere enn vi hadde gjort i uke 7+4 på sykehuset.
Det er bra det går bra med den andre
det er desverre sånn i denne "bransjen" at det kan gå galt:-(
Det er tungt både fysisk og mentalt. Men det gjelder å holde mote oppe.
Masse lykke til, 9 uker, da er du inn i din 10 uke nå. Da er det bare 2 uker igjen til du er 12 uker på vei og det er kjempe flott
Der jeg har vært sa hun jeg var til sist at det apparatet hun brukte vart det nyeste de hadde. ( vet ikke hvor nytt).
Har ikke hadd noen blødninger.
Men ved tom fosterpose (eggpose) kan det gå flere uker før kroppen oppdager at noe er galt. :-/
Nei det er ingenting med dette som er lett. :-/Krysser fingrene for at du også får se et bankene hjerte over helga! Jeg skjønner at det er vanskelig å holde motet oppe! Det er ikke akkurat en lett sak å gå i gjennom disse forsøkene heller! :/
Hei! Jeg har endelig blitt gravid med hjelp av prøverør
Jeg har frem til nå bare sniktittet litt her på forumet. Føler jeg fremdeles er for kort på vei til å juble skikkelig. Er akkurat 7 uker på vei i dag. Skal på UL på mandag.
Tusen takk! det må være helt fantastisk å se og høre hjertet slå! Gratulerer som snart tobarnsmamma<3 Det er ikke mange ukene igjen til du er over de skumle 12! Det må være en god følelseLykke til på mandag!! Mest sannsynlig ser du nok et bankende hjerte, de aller fleste går det bra med Husker sist med datteren vår, det var en helt magisk opplevelse å se det lille hjerte slå <3 og nå skal jeg mest sannsynlig snart bli tobarnsmamma <3 <3
Tusen takk! det må være helt fantastisk å se og høre hjertet slå! Gratulerer som snart tobarnsmamma<3 Det er ikke mange ukene igjen til du er over de skumle 12! Det må være en god følelse
Hei! Jeg har endelig blitt gravid med hjelp av prøverør
Sent from my iPhone using BV Forum[/quote
Vi er også blitt gravide med prøverør (ICSI).
På min første UL for snart 14 dager siden kunne ikke gyn finne noe embryo. Jeg var tilbake igjen uken etter, hun jeg var til da kunne se antydning til noe. Men kunne ikke si med sikkerhet hva det var. :-/
Jeg er nå gravid i uke 7+6.
Skal tilbake på ny ul over helgen.
Men her ser det nok ut til at det kanskje ikke er noe embryo:-(
Vi vet ikke helt sikkert enda, men sjangsen er nok stor for at det desverre er tilfelle. :-( hvis ikke skulle de vell ha funnet et embryo på den siste ultralyden.
Jaaa :-D <3 vi fikk se et lite frø som var akkurat slik de ønsket at h*n skulle være men det virket litt sånn at denne ultralyden var mer for de på kvinneklinikken enn for oss. De sjekket bare fort gjennom at alt var bra og sa at nå kunne jeg kontakte fastlegen hvis jeg ønsket mer info. Måtte t.o.m mase for å få med bilde. Var vist ikke vanlig at de ga ut det.Hvordan gikk det på ul? Håper du fikk se et flott bankende hjerte
Desverre så fikk jeg ikke det. Var inget fosteranlegg. Og jeg har nå hadd en medisinsk abort.Har du vært på ny ul? Håper du også fikk se et flott bankende hjerte
Å nei! Så trist! Jeg skjønner at ingenting hjelper akkurat nå, men jeg håper det klaffer for dere på neste forsøk!Desverre så fikk jeg ikke det. Var inget fosteranlegg. Og jeg har nå hadd en medisinsk abort.
Misslykket denne gangen også, desverre.