Er det noen her inne som har hadd prøverør ?:-)

nøffenaff

Forelsket i forumet
Bare lurer om det er noen av dere her inne som har hadd prøverør?
Og hvordan har det gådd på deres første ultralyd?:-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg er gravid etter IVF. Satt inn to egg. Jeg ble gravid med begge, men den ene tvillingen sluttet å utvikle seg rundt uke 6-7. Oppdaget på ul 7+4. Det ser heldigvis ut til å gå bra med den andre, var på ul for to dager siden. Da var jeg 9+0, skal tilbake om to uker. Har du også hatt IVF?

Hei! Jeg har endelig blitt gravid med hjelp av prøverør :)

Jeg har frem til nå bare sniktittet litt her på forumet. Føler jeg fremdeles er for kort på vei til å juble skikkelig. Er akkurat 7 uker på vei i dag. Skal på UL på mandag.

Har du allerede vært på tidlig UL?

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi er også blitt gravide med prøverør (ICSI).
På min første UL for snart 14 dager siden kunne ikke gyn finne noe embryo. Jeg var tilbake igjen uken etter, hun jeg var til da kunne se antydning til noe. Men kunne ikke si med sikkerhet hva det var. :-/
Jeg er nå gravid i uke 7+6.
Skal tilbake på ny ul over helgen.
Men her ser det nok ut til at det kanskje ikke er noe embryo:-(
Vi vet ikke helt sikkert enda, men sjangsen er nok stor for at det desverre er tilfelle. :-( hvis ikke skulle de vell ha funnet et embryo på den siste ultralyden.

Jeg er gravid etter IVF. Satt inn to egg. Jeg ble gravid med begge, men den ene tvillingen sluttet å utvikle seg rundt uke 6-7. Oppdaget på ul 7+4. Det ser heldigvis ut til å gå bra med den andre, var på ul for to dager siden. Da var jeg 9+0, skal tilbake om to uker. Har du også hatt IVF?
Det er bra det går bra med den andre:-)
det er desverre sånn i denne "bransjen" at det kan gå galt:-(
Det er tungt både fysisk og mentalt. Men det gjelder å holde mote oppe. :-)
Masse lykke til, 9 uker, da er du inn i din 10 uke nå. Da er det bare 2 uker igjen til du er 12 uker på vei:-) og det er kjempe flott:-)

Jeg har frem til nå bare sniktittet litt her på forumet. Føler jeg fremdeles er for kort på vei til å juble skikkelig. Er akkurat 7 uker på vei i dag. Skal på UL på mandag.

Lykke til på UL på Mandag, håper du får se et bankende hjerte :-)

Uff det må være helt forferdelig å gå slik og ikke vite :( Det er ikke et annet sted med bedre maskin du kan gå? Her har de topp utstyr og full peiling på sykehuset hverfall.

Jeg har vært på tre ul til nå. I uke 5+4 var det alt for tidlig å se så mye. Vi kunne se to poser med anlegg til noe. I uke 7+4 var vi på sykehuset, der har de topp moderne utstyr og vi kunne se alt relativt klart. I den ene posen så vi en peanut med et bankende hjerte, mens i den andre var det litt mer uklart. Det var kommet grums i vannet og den var litt mindre, men ikke noe bankende hjerte. Jeg var på ul hos legen nå i uke 9. Hun hadde ikke så bra ul maskin og vi så den lille dårligere enn vi hadde gjort i uke 7+4 på sykehuset.

På min første UL for snart 14 dager siden kunne ikke gyn finne noe embryo. Jeg var tilbake igjen uken etter, hun jeg var til da kunne se antydning til noe. Men kunne ikke si med sikkerhet hva det var. :-/
Vi vet ikke helt sikkert enda, men sjangsen er nok stor for at det desverre er tilfelle. :-( hvis ikke skulle de vell ha funnet et embryo på den siste ultralyden.

Krysser fingrene for at du også får se et bankene hjerte over helga! Jeg skjønner at det er vanskelig å holde motet oppe! Det er ikke akkurat en lett sak å gå i gjennom disse forsøkene heller! :/

Uff det må være helt forferdelig å gå slik og ikke vite :( Det er ikke et annet sted med bedre maskin du kan gå? Her har de topp utstyr og full peiling på sykehuset hverfall.

Jeg har vært på tre ul til nå. I uke 5+4 var det alt for tidlig å se så mye. Vi kunne se to poser med anlegg til noe. I uke 7+4 var vi på sykehuset, der har de topp moderne utstyr og vi kunne se alt relativt klart. I den ene posen så vi en peanut med et bankende hjerte, mens i den andre var det litt mer uklart. Det var kommet grums i vannet og den var litt mindre, men ikke noe bankende hjerte. Jeg var på ul hos legen nå i uke 9. Hun hadde ikke så bra ul maskin og vi så den lille dårligere enn vi hadde gjort i uke 7+4 på sykehuset.
Der jeg har vært sa hun jeg var til sist at det apparatet hun brukte vart det nyeste de hadde. ( vet ikke hvor nytt).
Har ikke hadd noen blødninger.
Men ved tom fosterpose (eggpose) kan det gå flere uker før kroppen oppdager at noe er galt. :-/

Det er bra det går bra med den andre:-)
det er desverre sånn i denne "bransjen" at det kan gå galt:-(
Det er tungt både fysisk og mentalt. Men det gjelder å holde mote oppe. :-)
Masse lykke til, 9 uker, da er du inn i din 10 uke nå. Da er det bare 2 uker igjen til du er 12 uker på vei:-) og det er kjempe flott:-)

Takk! Det var tungt at den ene ikke klarte seg, spesielt da vi viste at der mest sannsynlig var to. Men er veldig glad for at det ser ut til at den andre klarer seg :) Skal tilbake om to uker, ser alt fremdeles bra ut da skal det være relativt sikkert fikk jeg vite! Begynner endelig å glede meg litt nå!! Det er ikke en lett prosess dette her! Håper virkelig du får se et hjerte neste gang. Det er godt mulig det var for tidlig de andre gangene <3

Der jeg har vært sa hun jeg var til sist at det apparatet hun brukte vart det nyeste de hadde. ( vet ikke hvor nytt).
Har ikke hadd noen blødninger.
Men ved tom fosterpose (eggpose) kan det gå flere uker før kroppen oppdager at noe er galt. :-/

Jeg har ikke blødd noe, ikke alltid en gjør det. Men merket at symptomene var litt mindre i en periode.

Ok, men kommer an på den som bruker utstyret også! Jeg fikk først en legedom var veldig usikker. Hun måtte finne en av overlegene som er veldig erfaren som kunne forklare hva hun så. Da var jeg som sagt 7+4. Mye kan skje på en uke. Krysser virkelig fingrene for deg!! <3

Krysser fingrene for at du også får se et bankene hjerte over helga! Jeg skjønner at det er vanskelig å holde motet oppe! Det er ikke akkurat en lett sak å gå i gjennom disse forsøkene heller! :/

Nei det er ingenting med dette som er lett. :-/
Håpet er her på å få se et hjerte, men er forberedt på den værste beskjeden.
Denne karusellen er tøff å henge på.
Men sånn er det:-)

Lykke til på mandag!! Mest sannsynlig ser du nok et bankende hjerte, de aller fleste går det bra med :) Husker sist med datteren vår, det var en helt magisk opplevelse å se det lille hjerte slå <3 og nå skal jeg mest sannsynlig snart bli tobarnsmamma <3 <3

Lykke til på mandag!! Mest sannsynlig ser du nok et bankende hjerte, de aller fleste går det bra med :) Husker sist med datteren vår, det var en helt magisk opplevelse å se det lille hjerte slå <3 og nå skal jeg mest sannsynlig snart bli tobarnsmamma <3 <3
Tusen takk! :D det må være helt fantastisk å se og høre hjertet slå! Gratulerer som snart tobarnsmamma<3 Det er ikke mange ukene igjen til du er over de skumle 12! Det må være en god følelse :)

Tusen takk! :D det må være helt fantastisk å se og høre hjertet slå! Gratulerer som snart tobarnsmamma<3 Det er ikke mange ukene igjen til du er over de skumle 12! Det må være en god følelse :)

Tusen takk :) Ja nærmer meg heldigvis 12 uker nå! Jeg klarer ikke være helt overbevist enda, men det nærmer seg. Er hvertfall et veldig godt tegn å ha sett et bankende hjerte. De sier at ca 95% klarer seg da, så det er jo gode ods :)

Sent from my iPhone using BV Forum[/quote

Hvordan gikk det på ul? Håper du fikk se et flott bankende hjerte❤️

Har du vært på ny ul? Håper du også fikk se et flott bankende hjerte❤️

Hvordan gikk det på ul? Håper du fikk se et flott bankende hjerte❤️
Jaaa :-D <3 vi fikk se et lite frø som var akkurat slik de ønsket at h*n skulle være :D men det virket litt sånn at denne ultralyden var mer for de på kvinneklinikken enn for oss. De sjekket bare fort gjennom at alt var bra og sa at nå kunne jeg kontakte fastlegen hvis jeg ønsket mer info. Måtte t.o.m mase for å få med bilde. Var vist ikke vanlig at de ga ut det.

Men akkurat nå betyr dette ingenting! Er bare glad og lettet :D

Har du vært på ny ul? Håper du også fikk se et flott bankende hjerte❤️
Desverre så fikk jeg ikke det. Var inget fosteranlegg. Og jeg har nå hadd en medisinsk abort.
Misslykket denne gangen også, desverre.

Desverre så fikk jeg ikke det. Var inget fosteranlegg. Og jeg har nå hadd en medisinsk abort.
Misslykket denne gangen også, desverre.

Å nei! Så trist!:( Jeg skjønner at ingenting hjelper akkurat nå, men jeg håper det klaffer for dere på neste forsøk!

Back
Topp