Er det noen her inne det går bra med??!!

Jeg har det helt fantastisk! :) det er mitt første svangerskap, og har ikke vært kvalm en eneste dag, hormonutbrudd har uteblitt, litt ømme brystvorter, men er full av energi og kroppen fungerer som normalt!:-)
Selvfølgelig uteblir ikke bekymringene mine for at noe skal gå galt men man kan ikke fokusere på alt som kan gå galt:(
Jeg jobber offshore så jeg fyller fritiden min til å hekle og sy, lage sunn og god mat til meg og lillegull i magen og bare glede meg over alt det jeg har i vente. Har nylig begynt å sy filt-ugler som jeg skal lage uro av:-)

ImageUploadedByBV Forum1424187586.069120.jpg

Er de ikke søte?
Neste uke skal jeg på ultralyd igjen privat, fordi jeg ikke greier å vente med å se babyen min igjen <3

Nå gjenstår bare å fortelle jobben, og det blir litt ekkelt da jeg egentlig er "nyansatt" men jobbet der i 2,5 år med lærlingtid nå da.

Ønsker alle sammen et fantastisk svangerskap og friske, herlige små babyer <3

Er mindre kvalm og trett :)

Jeg har det helt fantastisk! :) det er mitt første svangerskap, og har ikke vært kvalm en eneste dag, hormonutbrudd har uteblitt, litt ømme brystvorter, men er full av energi og kroppen fungerer som normalt!:)
Selvfølgelig uteblir ikke bekymringene mine for at noe skal gå galt men man kan ikke fokusere på alt som kan gå galt:(
Jeg jobber offshore så jeg fyller fritiden min til å hekle og sy, lage sunn og god mat til meg og lillegull i magen og bare glede meg over alt det jeg har i vente. Har nylig begynt å sy filt-ugler som jeg skal lage uro av:)

Vis vedlegget 104031

Er de ikke søte?
Neste uke skal jeg på ultralyd igjen privat, fordi jeg ikke greier å vente med å se babyen min igjen <3

Nå gjenstår bare å fortelle jobben, og det blir litt ekkelt da jeg egentlig er "nyansatt" men jobbet der i 2,5 år med lærlingtid nå da.

Ønsker alle sammen et fantastisk svangerskap og friske, herlige små babyer <3
Du må legge ut bilde av uglene når uroa er ferdig - til inspirasjon for oss andre som ikkjer er så kreative :)

@KariMariHøne for en fin tråd :) Det går bra her og - formen er ikkeno å skryte av, men det er jo sånn det er, kan ikke klage på det :love7 Var på tidlig ul i uke 7, er førstegangs og ville så gjerne se hjertebank - "alt" bra da. Første svangerskapskontroll i går, deilig å være i gang :D Er 10+3 i dag, og teller ned til ny UL på 11+6:happy::happy: Snart over den verste kneika og ikke minst, snart tid for å kunne dele lykken med fler enn de aller nærmeste :happy093Jippiiii!

Last edited:
Back
Topp