Er det noen her inne det går bra med??!!

Jeg er så glad for at kvalmen og trøttheten har gitt seg - og for at energien og overskuddet er tilbake:) og for at jeg er 12 uker i morgen og skal på ultralyd på onsdag.

Forhåpentligvis er det en flott liten baby der inne:) har fått ultralyd i både uke 7 og uke 10 - og da så alt fint ut.

Også er jeg veldig glad for at min datter på 5 år ble overlykkelig da hun fikk vite at hun skulle bli storesøster:)

Jeg er 10+4 i dag, og så langt har svangerskapet vært en drøm! Ingen store plager eller vanskelige symptomer. Første trimester har vært mye bedre enn jeg så for meg på forhånd at det skulle være :)

Og om akkurat en uke skal jeg på tidlig ul! :D

Jeg er 11 uker i dag! Hører hjertelyden hver dag❤️ Ul om en uke. Gleder meg! Lite kvalm, bare veldig trøtt og sliten- men det går veldig fint da!

Har det fint! Bortsett fra en god del dobesøk både oppå og ved siden av skåla i dag.

Har ikke vært på noen som helst kontroll enda, så det gleder jeg meg til. Neste mandag, da er det første kontroll hos fastlege. er 9+1 da :-)
Hvordan er første kontroll? Er det mulig med tidlig ul på legekontor, eller må man på sykehus? Noen som vet? *helt fersk med dette her..*

Vært på ul idag og fått vite at alt er fint med babyen (hjerte, hjerne, armer, bein og nakkefold). <3

Fått bekreftet at jeg er 11+0 uker på veg.

Skal på første kontroll i morgen, 12 uker, så håper å få til en UL i nærmeste fremtid slik vi kan si til datteren vår på 5 at hun skal bli storesøster. Hun har mast om dette i mange år så tørr ikke si noe før jeg er sikker på at det er liv og at alt er fint :D

11+3 i dag og skal på tidlig ul på onsdag :) Til når har alt gått som en drøm. Trøtt og utrolig forsterket luktesans, men utenom det så har det ikke vært noe. Håper vi bare får gode nyheter når vi er på ul :)

Jeg har nedtelling til neste ul om nøyaktig to uker :) Var på ul 7+0 og så et bankende hjerte. Likevel er jeg utrolig spent på neste ul, da jeg ikke kan påstå å ha så veldig mange symptomer.. Men jeg er positiv og tenker at alt er bra med spiren :)

Ja, det vil jeg si =)
Jeg har hatt en standard graviditet enn så lenge.
Kvalm som et uvær og trøtt som en strømpe, men det er ikke unormalt i begynnelsen.
Jeg har en morkake som ligger litt langt ned, men så lenge jeg tar det med ro, har det ingenting å si for lillespiren.
Alt i alt går det veldig bra, synes jeg =)

Jeg har det bedre nå enn tidligere, mindre kvalm og mer energi :) er 11+0 idag og skal ikke på kontroll før 20/2.
Har folk her bestilt privat UL? Det var så mange som hadde vært/ skal på ultralyd:) var på innvendig ultralyd i uke 8, for å sjekke blødninger jeg har hatt. Men gleder meg til den ordentlige første ultralyden!!!

Her har kvalmen gitt seg og matlysten er tilbake (endelig!!). Vært på tidlig ul og alt så veldig fint ut.. Er 10+3. Energien er tilbake og jeg føler meg helt topp! :) Håper det fortsetter slik & håper vi alle får en fantastisk graviditet! :)

Hei, ny her :)

Eg e forsatt kvalm, trøtt, slapp og ha ofte hodepine. Ikkje spesielt matlyst heller.... Håper d går over snart. E i uke 11, og skal på kontroll den 13/2. Syk spent, håper å få høre hjertelyd.

Ja, går bra her! Er ikke i topp form, men så et bankende hjerte på lørdag, samt at jeg fikk høre hjertelyden! Så også begynnelse på armer og ben <3

Er 8+2 i dag. Var på tidlig UL da jeg var 6+4, og da så alt bra ut. Skal på ny UL når jeg er 9+4. Får god oppfølging denne gangen, da jeg hadde en MA i sept-14. Alt føles bedre og annerledes denne gangen, og jeg klarer ikke helt å være oppgitt over at jeg spyr flere ganger daglig, da jeg tar det som et godt tegn. Jobber på en røntgenavdeling så "lurer" litt med UL selv, og i dag kunne jeg selv se hjerteslag med utvendig UL. Fint å kunne følge litt med selv ;-)

Her går det bra! Har sluppet unna kvalmen, men har vondt i korsryggen og veldig(!) ømme pupper (som har vokst to cup-størrelser). Har ellers hatt sparsom blødning i et par uker nå. Vet ikke hvor langt jeg er på vei så jeg skal på UL neste torsdag ... håper alt er som det skal være.

Her virker alt ok - er kjeeeempetrøtt og av og til litt uggen, men ellers er alt tipp topp. På fredag skal jeg på UL, det blir utrolig spennende! :)

10+5 i dag og jeg føler at jeg begynner å bli litt meg selv igjen :) Etter MA i oktober får vi ekstra oppfølging. Var på ul 9+0 og da var alt perfekt! :D Har i ettertid hørt hjertelyden flere ganger hjemme med doppler. Gleder oss veldig til ultralyd nå kommende torsdag, da er vi 11+1 :)

Back
Topp