Er det noe som er tøft å slutte med?

Søkte litt nå, virker litt bobb-bobb, men at det er relativt trygt likevel :love2 men er usikker, siden har hørt at de fleste plasser er så dårlige på å vaske den maskinen selv i norge, at det er ikke spesielt hygienisk hvertfall. Tror jeg skal være litt føre-var til etter otul. Føler at hvis det skjer noe kommer jeg til å skylde på hvert eneste lille ting som er i gråsonen :smiley-ashamed004 kan hende bare jeg som er hysterisk
Nei jeg er helt lik selv hahahaha :laughing021
 
Å'ja, jeg savner energidrikke, kaffe, (SOFTIS!!!), cider, god vin, salami(!!!), spekemat generelt, mikropopkorn (fant nylig ut at det er ikke anbefalt??). Brød med pålegg er så kjedelig uten salami, og den gravidvennlige versjonen er ikke bra nok. :smiley-ashamed004
Men det går fint! har hele livet på meg å kose meg.
Miceopopcorn? Why?
 
Miceopopcorn? Why?
Søkte det opp tilfeldigvis siden jeg pleide å spise micropop veldig ofte før jeg ble gravid. Noen kan inneholde mye fluorstoffer som forbrukerrådet fraråder gravide og barn å spise.
Fant ut nylig at det står på google ennå at det ikke er anbefalt, men står ingenting om det i helsenorge mtp mat å unngå for gravide. Men som sagt; jeg er litt over gjennomsnitt forsiktig og tror i teorien at det går fint.
 
Last edited:
Søkte det opp tilfeldigvis siden jeg pleide å spise micropop veldig ofte før jeg ble gravid. Noen kan inneholde mye fluorstoffer som forbrukerrådet fraråder gravide og barn å spise.
Fant ut nylig at det står på google ennå at det ikke er anbefalt, men står ingenting om det i helsenorge mtp mat å unngå for gravide. Men som sagt; jeg er litt over gjennomsnitt forsiktig og tror i teorien at det går fint.
Hmmm.. Jeg spiser ikke store mengder, men liker godt micropoppcorn, men kjøper også en del ferdigpoppa, men er også litt ekstra forsiktig på ting, så får vel kjøpe meg en popcornmaskin :p
 
Ingen krise foreløpig, men er glad i gode oster. Kommer til å savne en kald hvitvin på sommeren. På 17-mai ble det dekket langbord med gode oster, spekemat og roastbeef - syns litt synd på meg selv da et lite øyeblikk
Er egentlig ikke en stor biffspiser, men et par ganger i året så får jeg sykt lysst på det.. kjøpte rett før jeg fant ut jeg var gravid for å ha til helgen… de fikk mannen kose seg med
 
Blir biff stroganoff her i morgen. Da er kjøttet trygt å spise haha. Ikke det samme som en medium rare steak men :laughing002
 
Jeg syns det er helt krise med å slutte med snus for andre gang :bag: hvorfor jeg begynte igjen etter fullført graviditet er bare sykt dumskap fra min side, jeg hadde jo vært fri for nikotin i godt over 1år :banghead:
 
Jeg syns det er helt krise med å slutte med snus for andre gang :bag: hvorfor jeg begynte igjen etter fullført graviditet er bare sykt dumskap fra min side, jeg hadde jo vært fri for nikotin i godt over 1år :banghead:
Samme her :arghh: synes det er helt pyton
 
Samme her :arghh: synes det er helt pyton
Jeg avslutta graviditet, frivillig (barnet hadde trisomi 21). Var snus fri etter kort tid når jeg fant ut at jeg var gravid. Og har fortsatt holdt ut uten snus... Fy faen jeg er to uker siden avbrudd, og har sååååååå lyst på snus at fy faen!!!!
 
Merker at det er kjipt å ikke jafse i seg spekemat . Jeg har ritz kjeks , men mangler alle disse gode ostene :nailbiting:
 
Synes det er kjipt å ikke kunne spise tartar! Ikke at det er noe jeg vanligvis spiser veldig ofte, men velger det gjerne om vi er ute og spiser og lager hjemme når vi skal kose oss litt ekstra.

Til dere som snakker om egenfanget ferskvannsfisk. Jeg spurte jordmor om det, fordi vi har hytte i ferskvann og pleier å sette garn og steke små abbor på bålpanne. Hun sa at så lenge de var under oppgitte størrelser var det ikke noe problem. For hva er forskjellen på om man har fisket de selv eller noen andre har gjort det?
 
Merker at det er kjipt å ikke jafse i seg spekemat . Jeg har ritz kjeks , men mangler alle disse gode ostene :nailbiting:
Jeg også siter med det, og slet sist svangerskap. Mini i hus får ofte noen små salamipølser fra tullip, og jeg må virkelig ha viljestyrke hver gang jeg åpner en for han :bag:
 
Kaffe!
Jeg drikker fortsatt 1 kopp om dagen, med mye melk så håper jeg det går fint, har hørt det går bra så lenge man ikke drikker flere kopper om dagen
 
Back
Topp