Er det noe på gang? :-)

Har hatt modningsrier (som jordmor så fint kaller det) konstant siden lørdag her! Har termin 25 mars, så er redd e kommer til å gå med de konstant frem til da. På gøy, skal eg teste modningsakupunktur i dag. Håper at jordmor gidder å strippe meg på neste kontroll. Er pyton å være utslitt 3 uker før fødselen!
 
Har hatt modningsrier (som jordmor så fint kaller det) konstant siden lørdag her! Har termin 25 mars, så er redd e kommer til å gå med de konstant frem til da. På gøy, skal eg teste modningsakupunktur i dag. Håper at jordmor gidder å strippe meg på neste kontroll. Er pyton å være utslitt 3 uker før fødselen!

Har selv slitt med maserier/modningsrier(vet ikke hva det er men kjennes ut som vanlige rier) innimellom fra uke 34, men nå har det dabba helt av med de.. Håper for din del det er starten på noe da :p Har termin samme dag som deg forresten :)
 
Ja, er det noe pågang? Det lurer jeg jammen meg på:) Mest sansynlig er det vel bare modnings mensmurringer og kynnere - men kan ikke la være å håpe å at det er begynnelse på fødsel. Jeg var å strippet meg for andre gang i går, så er vel sikkert derfor det river og sliter litt der nede. Åååååå, skulle så ønske fødsel satte i gang av seg selv!! Skal bli satt i gang på søndag visst ikke.
 
Ja, er det noe pågang? Det lurer jeg jammen meg på:) Mest sansynlig er det vel bare modnings mensmurringer og kynnere - men kan ikke la være å håpe å at det er begynnelse på fødsel. Jeg var å strippet meg for andre gang i går, så er vel sikkert derfor det river og sliter litt der nede. Åååååå, skulle så ønske fødsel satte i gang av seg selv!! Skal bli satt i gang på søndag visst ikke.

Så spennende! Håper det "løsner" for deg nå, krysser fingrene! Du får holde oss oppdatert gjennom helgen :) Selv har jeg fortsatt ingen tegn, kun noen små murringer, men tror ikke de gir noen videre uttelling med det første. Hadde jo håpet å få på Kvinnedagen jeg da :)
 
Så ble jeg sikker på at det var fødsel på gang. Fikk noen heftige vondter i magen og lysken og måtte puste meg igjennom de, men nå er jeg like usikker igjen..hehe.. har ikke hatt sånn ordentlig vondt på snart halvtimen nå. Virker som om de to pinexene jeg tok hjalp litt, og da er det visst ikke rier alikevel ifølge jordmor. Off blir helt tussete av dette her jeg:) Veldig usikker på hvor lenge jeg skal vente med å dra på sykehuset også.. ja visst riene tar seg opp igjen.. Kommer definitivt ikke å vente til det kun er fem min mellom riene. Om jeg er lik min mor får jeg rask fødsel.
Gratulere med kvinedagen forresten;) Ingen dum dag for gutten vår å komme til de to mamaene sine;)
 
ikke her heller gitt.. men jeg har lit tid igjen ;-)
lykke til allemann!
 
Back
Topp