Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tre uker igjen her til termin , går hele tiden og føler etter tegn .... rart hvor sakte disse siste ukene går nå når vi har ventet i en evighet og er så nære ....
Jeg har termin 10 mars og føler ofte at kanskje noe er på gang. Men det bygger seg aldri opp så er vel bare modning! Prøver å ikke se etter tegn for ofte for blir bare skuffet. Men ikke lenge igjen nå
Så spennende med 2cm, det er jo en god start Jeg har hatt akupunktur idag, så får vi se om det hjelper!
Joda det er jo spennende!
Men hadde 1 cm åpning for en uke siden, så hadde håpet på litt mer action kanskje
I forrige svangerskap gikk jeg med 2-3 cm i 2 uker, å det var ikke no særlig altså!
Så håper virkelig det går litt fortere denne gangen
Men noe kjærringråd gidder jeg ikke, så det bli bare avslapping på meg
Har du fått akupunktur flere ganger eller er du nettop begynt med det? Det høres jo spennende ut, men vi har ikke tilbud om det her jeg bor!
Jeg har hatt 1 time tidligere, så 2 gang i dag. Men vet jo ikke om det vil ha noe å si, men greit å teste ut. Prøver ikke noe annet, er som du sier at å slappe av er nok fremover
Skjønner du ønsket mer enn 2 cm når du har gått med 1 cm i 1 uke, får håpe det skjer noe i løpet av helgen!
Her skjer det lite, men er i grunnen ikke forventet heller. Men har hatt 2 runder med maserier, så idag la jeg vertfall tisselaken i senga, just in case vannet skulle finne på å gå, selvom det er det siste jeg forventer. Men risikerer ikke tusenlapper i ny madrass fordi om også er det vel slik at om man ikke gjør det, så kan en banne på at vannet går i senga, men om en gjør det, så går aldri vannet ;-)Har det vært noe action i helgen damer?
Eller har det vært like stille som her?
Her skjer det lite, men er i grunnen ikke forventet heller. Men har hatt 2 runder med maserier, så idag la jeg vertfall tisselaken i senga, just in case vannet skulle finne på å gå, selvom det er det siste jeg forventer. Men risikerer ikke tusenlapper i ny madrass fordi om også er det vel slik at om man ikke gjør det, så kan en banne på at vannet går i senga, men om en gjør det, så går aldri vannet ;-)
enn der da?
I dag har vi også skrudd opp senga så den har komt på plass, og vasket bilen både utvendig og innvendig..! Så nå er den klar for babysete..