Er det mulig??????????????

Frk.Chicka

Forumet er livet
I forgårs prata meg med helsesøster om avføringen til lillegutt, fordi han har begynt og bæsje 10-15 ganger om dagen, også er det slimete og grønt....
Hun visste ikke helt, siden vi ikke har hatt noen kostholdsendringer eller noe slikt...

Hun nevnte noe om at det kunne være infeksjon og ville ha oss inn til legen idag kl 13.15 for sjekk!

men idag har legen ringt 2 ganger, den siste for å fortelle oss at han ikke ville ha oss der pga smittefare...
Så jeg spurte hva vi liksom skulle gjøre da...
nei, det visste han ikke...

Så da sitter vi her da!
Her 100% sikker på at alt er bra da, formen er fin og er en blid gutt...
Men når hun begynte og snakke om infeksjon og greier begynte jeg jo å lure litt, og nå vil de ikke sjekke engang????
 
Oi, hadde tenkt å legge denne ut på født i juni jeg, men kan godt la den ligge he rå da!
Hehe
 
Det er det verste jeg har hørt!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
vil de ikke sjekke gutten din for hva det kan være pga smittefare??? spurte du han hva dere da skal gjøre?

kan dere ta en avføringsprøve og kjøre oppom med da tro?
 
Skal vi liksom sitte og satse på det ikke er infeksjon?

Første gang han ringte klagde han over smittefare, men sa vi kunne komme og sjekke fordi om da!

Timen etterpå ville de ikke ha oss der!
Og de vet at allmenntilstanden er fin og alt!
 
ORIGINAL: **Flash**

vil de ikke sjekke gutten din for hva det kan være pga smittefare??? spurte du han hva dere da skal gjøre?

kan dere ta en avføringsprøve og kjøre oppom med da tro?


Nei, pga smittefaren!
Har en bleie også fra idag som jeg egentlig skulle ta med meg!
Men de vil ikke ha oss der inne i det hele tatt!

Samme legen påstod til meg at amming var prevensjon da[8|]
 
Han sa at viss det ikke gav seg på noen dager (har holdt på i en uke) så kunen jeg vel alltids ringe fastlegen mn da!
 
I alle dager, for en merkelig lege!
Vet ikke helt hva jeg hadde gjordt jeg, men endten dratt dit alikevel og forlanget at han sjekket han. Eller ringt til en annen lege, om det er en til i nærheten, og spurt om han kan sjekke gutten din, fordi fastlegen hans nekter å ta imot gutten..
Lykke til!
 
ORIGINAL: Scorpion

[

Samme legen påstod til meg at amming var prevensjon da[8|]


???????????????????


Ja, på 6 ukerskontrollen til mor påstod han at amming er prevensjon godt nok, og nektet og skrive ut minipillen til meg!
Fikk tilslutt etter jeg "tvang" han...
Det var i følge han første gang han skrev resept på noe slikt!

Lege i midten av 30 åra!
 
Virker ikke som om legen er helt oppdatert nei!! Amming = prevensjon?? Og nekte å ta imot et mulig sykt barn?? ER DET IKKE DERFOR VI HAR LEGER; FOR AT FOLK SOM HAR PLAGER SKAL KUNNE OPPSØKE DEM OG FÅ HJELP????
 
Sorry store bokstaver, men ble ganske oppgitt her kjenner jeg! Ta med deg ungen du, og tropp opp alikevel. Kanskje det finnes andre leger på legesenteret du kan snakke med?
 
Herreman - er det en lege som bare behandler friske personer?????? Trodde vitsen med lege var å kunne gå der når man faktisk var syk?? Dette her henger ikke på greip![:-]
 
Er det fastlegen din du snakker om her?
 
Uansett, dette er uhørt!
 
Hvis man ikke kan komme på et legekontor pga smittefare (!), så kan man jo like gjerne legge ned alle legekontorer...
 
Ring igjen og spør hva slags smittefare han snakker om, forlang å få et svar. Og forlang å få en time. Tropp opp uansett. Eller så ringer du en annen lege eller drar på legevakta (som flere har nevnt). Etter du har fått hjelp, bytter du fastlege.
 
Basta![8D]
Lykke til!
 
ORIGINAL: MorraTeFreja

Jeg hadde tatt lang løpefart og driti i hva legen sa, jeg hadde troppet opp og forlangt at de sjekket han.


 
Først: BYTT LEGE!!!!!!!
 
2: det er utrolig mye diarè og slikt nå... Men det er ikke god nok grunn til å IKKE å få lov å komme til legen! I hvert fall ikke bare med en basjebleie! På et legekontor er det faktisk en del syke folk uansett, så basseluskene florerer....
 
3: er ikke tenner da?
 
Beklager jenter, ikke meningen å være utydelig, men tror noen har misforstått...

det er ikke på legesenteret, men på helsestasjonen hos barnelegen...
det var helsesøsteren som ville ha meg dit..

og nei, du som skrev 1 bleie..
han har driti slik i en uke, skifta nettopp dagens 6 bleie.
ligger på 10-15 bleier om dagen

er ikke tenner tror jeg....
ikke som jeg kan se...
har nettopp fått 2, men hs sa at han skal ikke reagere på det så sent...

skal ringe egen fastlege i morgen...
tenkte først at det ikke er så ille, men nå synes jeg nesten bleiene er verre....


takk for svar og innlegg

den barnelegen er helt på styr....de er to det, og jeg skal gjøre alt jeg kan for å unngå han her!
 
for en idiot....[:@][:@] tror nesten jeg hadde vurdert å kontaktet lokalavisa....sånne folk har vel ikke en dritt på en HELSE-stasjon å gjøre.....man drar vel ikke til legen fordi man er frisk vel???

herregud..........................................
 
Back
Topp