Er. Det. Mulig.

Salvia

Forumet er livet
VIP
Julibarna2014
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
6296de64a31b2fef7ea502a36491a3fd

Hva er det som feiler folk??

Hjelpes...... Ser ut som dette dessverre kommer til å fortsette å skje selv om det har vært mye i media....

Men lå det baby i? For jeg plasserte min vogn og tok plast over for at det ikke skulle kommer katt eller fugl i den mens vi var inne, og mini selvsagt ikke lå i den.
Ligger det barn inni sånt MÅ man si ifra

Ingen som vet om det faktisk lå en baby i den. Kan ha vært tredd over idet de forlot vogna. Men om det er en baby inni er det tragisk :(

Uff.. Stakkars barn viss det måtte ligge oppi der. Jeg hadde nok gitt beskjed om hvor farlig det der er ja.. Vi får håpe foreldrene bare har dekket til den tomme vogna, så den ikke skulle bli våt i regnet.

I herregud att folk ikkje har førstått det enda. Førstår ikkjw heller att folk tar bilde å legger det ut, istællet før å si ifra.

Hun skriver at det ble lagt en baby oppi der. Men ærlig talt synes jeg det er både feigt å ikke si i fra og stygt og "baksnakke" folk på denne måten. Istedetfor å ta det med den det gjelder, så henger hun ut foreldrene på sosiale media.

Blir sint når jeg ser sånt, også bare ta bildet å ikke gi beskjed?! herregud..

Hun skriver at det ble lagt en baby oppi der. Men ærlig talt synes jeg det er både feigt å ikke si i fra og stygt og "baksnakke" folk på denne måten. Istedetfor å ta det med den det gjelder, så henger hun ut foreldrene på sosiale media.

Enig med deg i det

Hvorfor ikke bruke myggnett med regntrekk utpå?
Innimellom glemmer man slikt hjemme. Har selv tredd søppelsekk over vognen en gang den måtte stå ute utenfor tak og det skulle regne. Så sikkert sykt ut, men oppi lå det kun en tom vognpose og intet barn.

Så enig! Så facebookinnlegget og tenkte at her skal hun gjøre seg til en liten helt i etterkant , men var ikke tøff nok til å gi beskjed til de det gjaldt der og da, og da er man vel like langt. Skjønner at det kan være vanskelig å legge seg opp i hva andre gjør, men er mange måter å si ting på. Kan gjøres i en hyggelig tone. Å legge ut i etterkant vil jeg si er å gjemme seg bak tastaturet. Flott med folkeopplysning men det ville vært hyggeligere gjort å ta kontakt på en høflig måte der og da enn å ta det på denne måten i etterkant

Så enig! Så facebookinnlegget og tenkte at her skal hun gjøre seg til en liten helt i etterkant , men var ikke tøff nok til å gi beskjed til de det gjaldt der og da, og da er man vel like langt. Skjønner at det kan være vanskelig å legge seg opp i hva andre gjør, men er mange måter å si ting på. Kan gjøres i en hyggelig tone. Å legge ut i etterkant vil jeg si er å gjemme seg bak tastaturet. Flott med folkeopplysning men det ville vært hyggeligere gjort å ta kontakt på en høflig måte der og da enn å ta det på denne måten i etterkant
Gjemme seg bak tastaturet kan hun heller ikke da navn og bildet hennes er på statusen hennes :p

Back
Topp