Er. Det. Mulig.

Fælt! Dette er jo kvalmende fra begge parter. Foreldrene har nok ikke visst bedre, men det gjorde tydeligvis hun. Gi beskjed!

Gjemme seg bak tastaturet kan hun heller ikke da navn og bildet hennes er på statusen hennes :p

Haha forsåvidt sant :p det jeg mente var vel heller at hun fysisk hadde en skjerm mellom seg selv og mottaker av budskapet og da er det litt lettere men kanskje ikke beste løsningen :p

Dersom det lå en baby oppi der håper jeg de mister retten til å ha unger
Herregud når de er så dumme tør jeg ikke tenke hva annet de kan finne på? For det å legge en unge i plastpose og knytte igjen høres jo litt ut???

Og hun henger ikke noen ut i det minste men jeg hadde ikke turt å legge det ut når man er så feig at man ikke tør si fra.
Jeg hadde gått bott og sagt fra og prøvd å holde en høflig tone. Hadde de blitt sure og bedt meg passe mine egne saker hadde jeg ssgt at jeg ikke kom.til å dra før de fjernet det ellers vil jeg anmelde dem.

Så enig! Så facebookinnlegget og tenkte at her skal hun gjøre seg til en liten helt i etterkant , men var ikke tøff nok til å gi beskjed til de det gjaldt der og da, og da er man vel like langt. Skjønner at det kan være vanskelig å legge seg opp i hva andre gjør, men er mange måter å si ting på. Kan gjøres i en hyggelig tone. Å legge ut i etterkant vil jeg si er å gjemme seg bak tastaturet. Flott med folkeopplysning men det ville vært hyggeligere gjort å ta kontakt på en høflig måte der og da enn å ta det på denne måten i etterkant
Er så utrolig enig!!!

Back
Topp