Er det mulig....

Dalsfrua

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Skulle ikke vært mulig å være så korttenkt i kveld. Siden jeg har vært så plaget med kvalmen i dag og heller ikke fått sovet nok. Fant jeg altså ut at jeg var nødt til å ta en postafen(etter en del googling), for å klare og komme meg gjennom en nattevakt!!
Så nå sitter jeg her da og klarer såvidt å holde øyne åpne :p
Kom på akkurat for seint at jeg blir sykt trøtt av postafen.
Kun 8 timer igjen av vakta... Hurra :p

*klaskersegipanna* :D

Åh nei :o den er lei :o
Uff håper du våknet litt til snart eller har noe som kan hoøde deg våken :)
Håper du får en fin vakt hvertfall :)

Ånei! Jeg blir vanligvis ikke trøtt av postafen, men vet ikke åssen det er nå. Har eksamen på fredag og må ta postafen hvis kvalmen er for ille, men ser heldigvis ut som den er mer eller mindre over, så lenge ingen har med seg noe mat som lukter :P

Åh nei :o den er lei :o
Uff håper du våknet litt til snart eller har noe som kan hoøde deg våken :)
Håper du får en fin vakt hvertfall :)
Takk for det :) Håper det blir en rolig vakt sånn at jeg kan få slumra litt om det blir for ille.

Skylda på mitt lave nivå av b12 til han jeg går sammen med, sånn itilfelle jeg er så uheldig og dupper av litt :p
Dumt å lyve, men har ikke sagt til noen at jeg er gravid på jobb...

Ånei! Jeg blir vanligvis ikke trøtt av postafen, men vet ikke åssen det er nå. Har eksamen på fredag og må ta postafen hvis kvalmen er for ille, men ser heldigvis ut som den er mer eller mindre over, så lenge ingen har med seg noe mat som lukter :P
Krysser fingre for at kvalmen holder seg borte og at ingen har med mat som lukter ;)

Takk for det :) Håper det blir en rolig vakt sånn at jeg kan få slumra litt om det blir for ille.

Skylda på mitt lave nivå av b12 til han jeg går sammen med, sånn itilfelle jeg er så uheldig og dupper av litt :p
Dumt å lyve, men har ikke sagt til noen at jeg er gravid på jobb...
Er da en grei unnskyldning det da :) syntes jeg hvertfall :)

Jeg tok også litt Postafen i begynnelsen, men måtte slutte for jeg ble bare enda være trøtt.:) Værst når du først begynner å sove. Kan da bare sove og sove og sove....

Jeg tok også litt Postafen i begynnelsen, men måtte slutte for jeg ble bare enda være trøtt.:) Værst når du først begynner å sove. Kan da bare sove og sove og sove....
Om man først sovner så blir det veldig tungt. Jeg syns det er helt forferdelig og sovne bare i 5 min, blir helt utafor når noen da ringer på :p
Får satse på at kvalmen og trøttheten snart gir seg, 9 uker i dag :)

Å huff :( kan ikke være godt med nattevakter i denne perioden nei. Håper du å fortsette med det så lenge som mulig?
Bedre med natt enn dag nå for tida faktisk. Men litt spesielt med natt nå i påska å. Er lettere å få sovi seg skikkelig opp når ungene er i bhg ;)

Håper jo at trøttheten gir seg snart, den burte iallefall det. For jeg har gått inn med ønske om å jobbe natt i sommer :p hehe
Vel og vite før jeg visste at jeg var gravid da ;)

Back
Topp