Er det mulig??

• Trådstarter Trådstarter lindaen
  • Opprettet Opprettet
L

lindaen

Guest
Når sinne mitt over den jæ... dr... ammebh'n endelig hadde gitt seg og jeg ikke ville gråte hver gang jeg så den, fant jeg ut at jeg måtte være flink pike og bytte den i en større størrelse.. Hadde jo lovt samboern at jeg skulle gi den en sjanse hvertfall, prøve å stappe noe innlegg inni der for å få litt bedre form på puppene.. Men hva blir man da møtt med? Jo, de BH'ne lages ikke til folk som er så store som meg, så de har ikke større enn 80B.. Hva tror dere skjer da? Lille Linda som har vært deprimert i månedsvis på grunn av at hun har gått opp godt over 25 kilo følte seg skikkelig bra da ja.. NOT! Fikk tilbake pengene for BH'n, gikk rett ut i bilen og grein det lille jeg vant! Svartens dritt KappAhl!! Må man være supermodell for å få bruke amme BH'ene deres? Så det var sisste tvist i denne AmmeBH saken for min del, nå har jeg gjort et ærlig forsøk som atter en gang endte i tårebad! I tillegg så ble jeg så lei meg at jeg glemte å sende samboern på apoteket så jeg har enda ikke fått bæsje på ei uke.. Når i alle dager skal dette være over?? [:(][:(][:(]

Uff da. Drittkappahl!! [:@]

Ville bare gi deg en **stoooor klem**

sorry lindaen,men jeg kan ikke la vær å le litt av (med )deg.du skriver så morsomt[:D]

men jeg skjønner jo lidelsen din oppi alt dette her!

hva i alle dager er det du sier...finnes det ikke størra amme bher en 80b????passer jo ufattelig dårlig for gravide damer da!

men må du ha denne bh da?du fikk jo pengene igjen...kjøp deg noe snop heller[;)]

cubus har større GODE amme-bh`er..koster litt men absolutt verdt det!!!!!!!!!!!

Føler med deg. Jeg har og gått opp en del. 13 kg, og med et utg.p. fra 50 kg er det mange prosent.... [:(] Synest ikke det er kjekt å handle klær. Fant noen pene Bh'er på lindex. Her i bergen har vi flere undertøys butikker som selger bh'er i sære st. Jeg er en slik en....

Jeg får faktisk ofte høre at jeg skriver artig.. Koselig det da[:)] Gjør ingenting at du ler, jeg lo litt mellom hikstingen og snufsingen jeg også[;)]
Nei, nå driter jeg i hele BH'en.. Dro hjem og hadde sex gjorde jeg! For samboern synes faktisk IKKE at jeg er for tjukk! (hah) Neida, fantes ingen større, det er det teiteste jeg har hørt, men så kunne jeg liksom ikke lage skikkelig leven der inne heller siden svigermor har jobbet der i 100 år[8|] Hadde tatt se ut å begynne å hylgrine kjerringa rett i tryne da.. Hun var forresten laaaangt fra tynn.. Gravidehormonene mine hylte etter å slenge en: Da får jo ut et stort problem da.. Men så har jeg aldri vært stygg med noen før, og har ingen planer om og begynne! [:-]

Jeg har kjøpt de beste ammebhene mine på Lindex og babyshop. På babyshop har de med spiler og de er ganske fine..( men ikke anbefalt i begynnelsen, pga veldig ømme melkekjertler..kjekke etter to - tre mnd)

En trøste klem til deg og selvfølgelig!
Jeg følte meg også som enliten flodhest, men du kan tenke på at du føler deg så tynn og fin igjen med en gang etterpå. Du har jo ikke lang tid igjen heller!![:D]

ORIGINAL: lindaen

Jeg får faktisk ofte høre at jeg skriver artig.. Koselig det da[:)] Gjør ingenting at du ler, jeg lo litt mellom hikstingen og snufsingen jeg også[;)]
Nei, nå driter jeg i hele BH'en.. Dro hjem og hadde sex gjorde jeg! For samboern synes faktisk IKKE at jeg er for tjukk! (hah) Neida, fantes ingen større, det er det teiteste jeg har hørt, men så kunne jeg liksom ikke lage skikkelig leven der inne heller siden svigermor har jobbet der i 100 år[8|] Hadde tatt se ut å begynne å hylgrine kjerringa rett i tryne da.. Hun var forresten laaaangt fra tynn.. Gravidehormonene mine hylte etter å slenge en: Da får jo ut et stort problem da.. Men så har jeg aldri vært stygg med noen før, og har ingen planer om og begynne! [:-]

[:D]nei av og til er det bedre å ikke si noen ting!

hmmm...fantes ikke større str i ammebh...
hallo, skal vi kjøpe handleposer å slenge puppa i eller[8|]
bruker jo 80b nå..
hvor skal dette ende...

Visst du handler på KappAhl så ender dette med handlenett ja.. Men om du har en bedre butikk så trenger det kanskje ikke gå så ille[;)]

Back
Topp