L
lindaen
Guest
Når sinne mitt over den jæ... dr... ammebh'n endelig hadde gitt seg og jeg ikke ville gråte hver gang jeg så den, fant jeg ut at jeg måtte være flink pike og bytte den i en større størrelse.. Hadde jo lovt samboern at jeg skulle gi den en sjanse hvertfall, prøve å stappe noe innlegg inni der for å få litt bedre form på puppene.. Men hva blir man da møtt med? Jo, de BH'ne lages ikke til folk som er så store som meg, så de har ikke større enn 80B.. Hva tror dere skjer da? Lille Linda som har vært deprimert i månedsvis på grunn av at hun har gått opp godt over 25 kilo følte seg skikkelig bra da ja.. NOT! Fikk tilbake pengene for BH'n, gikk rett ut i bilen og grein det lille jeg vant! Svartens dritt KappAhl!! Må man være supermodell for å få bruke amme BH'ene deres? Så det var sisste tvist i denne AmmeBH saken for min del, nå har jeg gjort et ærlig forsøk som atter en gang endte i tårebad! I tillegg så ble jeg så lei meg at jeg glemte å sende samboern på apoteket så jeg har enda ikke fått bæsje på ei uke.. Når i alle dager skal dette være over?? [:(][:(][:(]