Er det mest gutter eller jenter i familien?

Turkistliv

Forumet er livet
VIP
Himmelbarn
Marslykke 2016
Julegavene 2019
Juliknøttene 2022
Vi har en sånn sær ting med at kjønn kommer i store klynger :p brudern var den siste gutten i kjernefamilien på nesten 40 år. Etter han kom det 9 (med mindre jeg har glemt å telle med noen..) jenter. Plutselig etter det kom det 5 gutter. Merkelig egentlig at de kommer i sånne klynger :p

Hvordan er kjønnsfordeligen i din familie?
 
Her har alle en av hver, utenom pappa som har to jenter. Ellers er det likt fordelt mellom kjønn helt tilbake til tippoldeforeldre :)
 
Min mor har en bror og to søstre
Tante 1 har to gutter og ei jente
Tante 2 har en av hver
Onkel har en av hver
Min far har bare søstre, de har for det meste bare jenter. Ei tante som har to gutter og to jenter.
Jeg har to søstre og en bror.
Søstera mi har to gutter
Vi har ei jente og venter en gutt.
Forloveden min er enebarn.
Hans mor hadde en bror og hans far har to søstre.
 
Svært få jenter.
Mange gutter.
 
Det er flest jenter, og det er mange av de. :) Selv har jeg 2 gutter. ❤️
 
Her er de to første fødte en av hver i flere generasjoner og blandt alle søsken. De som har fått flere barn har det da vært en god blanding, ikke flertall av noe kjønn her.
 
Nå er det flest gutter. Av pappa sine femten barnebarn, er det bare fire jenter (tre av de er mine).
 
Er vel nesten like mange gutter/menn som jenter/damer

Min side:
Mamma har 1 søster og 3 brødre.
Vi er 4 kusiner og 6 fettre

Pappa har 2 søstre
Vi er 3 kusiner og 2 fettre

Jeg har 2 søstre og en bror:

Min bror har 1 jente og 1 gutt
Min søster har 2 gutter
Jeg har snart 3 jenter og 1 gutt

Mannen:

Svigermor har 2 søstre og 1 bror
Svigerfar har 1 bror og 1 søster
Jeg har 2 svigerinner, 2 nieser og 3 nevøer
 
Stort sett en av hver i alle barneflokkene. Min ene tante hadde 2 jenter
 
På min farside har alle 2 jenter og 1 gutt. Utenom ene tanten min som har 2 hun har en av hver. Samme på morssiden utenom de som er enebarn. Så vil tro fordelingen er ca 66% jenter og 33% gutter. Men min farmor har 3 gutter og en jente.
 
Mamma og pappa har 21 barnebarn, 11 gutter og 10 jenter :)
 
Min manns familie har flest menn.
Min familie har flest kvinner.
Vi venter jente nå.
 
Samboers familie er flest mannfolk, vi i vår familie er flest kvinnfolk :) vi har selv ei jente og en gutt:)
 
Flest gutter. Jeg har født to, og alle søskenbarna er også gutter. På bf sin side er det også flest gutter nå.
 
I min familie er det flest jenter.
I hans familie er det flest gutter.
 
Gutten min, var den første i familien på morsiden på 50 år. Gammelonkelen var den forrige. En haug med jenter mellom. Mens på farsiden min har det vært mest gutter, 7-2 blandt søskenbarn. 8-4 av våre barn igjen.
 
Flest jenter på mannens side. På min side er det ganske jevnt fordelt.
Har en jente og to gutter selv
 
Back
Topp