lilletutti
Andre møte med forumet
her snorker mannen tom når han ligger på mage, så skjønner absolutt den tanken med puta. haha!
har prøvd det meste uten hell...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
her snorker mannen tom når han ligger på mage, så skjønner absolutt den tanken med puta. haha!
Får finne noe som fungerer på snorkeren. Tror jeg kommer til å slite med å overtale han til å prøve noe nå før mini kommer, men han vil nok merke om hu ikke sover han å så da kan det være greit å ha spray eller plaster klart kanskje..Her blir propper brukt hver natt. Litt usikker på hva jeg skal gjøre når minien er født .. hehe
Fortalt mannen om denne tråden i dag, han syntes det var fantastisk morsomt! Fikk han med på å kjøpe sov godt så blir spennende å høre i natt om det har noen hensikt jeg gleder meg hvertfall!
Jada enda en våken natt å hører på flotte symfoniorkesteret ved siden av meg.
Han prøvde sov godt en gang og følte han ble tettere i nesen så da ga han opp. Sta gubbe!
Så nå syntes jeg mini kan komme og grine på natta for å plage han sånn han plager meg!
Det stabeistet kommer ikke til å prøve noe før det går utover søvnen hans. Han kasta den sprayen med en gang så nye forsøk er bare å glemme. Om det ikke er mirakel kur kan det droppes.lurte på hvordan det hadde gått ja.. kjedelig at det ikke funket :/ - siden det høres ut som det sitter i nesa, kanskje han hadde hatt bedre virkning av de plastergreiene som man klister over nesa?
Det stabeistet kommer ikke til å prøve noe før det går utover søvnen hans. Han kasta den sprayen med en gang så nye forsøk er bare å glemme. Om det ikke er mirakel kur kan det droppes.
Tøyse mann!