Er det lov å drepe?

her snorker mannen tom når han ligger på mage, så skjønner absolutt den tanken med puta. haha!
har prøvd det meste uten hell...

Kjedelig :/ prøvd ting over tid da? kan noenganger ta tid før ett produkt funker på kroppen.. så go det vørtfall ei uke :)
håper dere finner noe som hjelper da.. er kjedelig å ikke få sove pga snorking

Her blir propper brukt hver natt. Litt usikker på hva jeg skal gjøre når minien er født .. hehe

Her blir propper brukt hver natt. Litt usikker på hva jeg skal gjøre når minien er født .. hehe
Får finne noe som fungerer på snorkeren. Tror jeg kommer til å slite med å overtale han til å prøve noe nå før mini kommer, men han vil nok merke om hu ikke sover han å så da kan det være greit å ha spray eller plaster klart kanskje..

Hmm ja får dnakke litt med mannen:-) ellers får han ta nattevåken ohog 3 åringen haha. Og jobb når de 2 første ukene er over. Hehe. Nei usj, må finne på noe :-)

Er i samme båt, og til tider holder jeg på å bli GAL!
Tenker det samme som flere her; hva skal vi gjøre når mini kommer?
Siden jul har jeg sovet med øyrepropper med musikk (hører allikevel snorking gjennom).
Det er nesten så jeg vurderer om vi må ha hver vårt rom?

Jeg har vokst opp med en pappa som snorket som fy!! Så det har jeg hørt fra jeg var baby og er en trygg, beroligende lyd :p Haha.. Så mannen for snorke i vei han. Da føler jeg meg "hjemme" :p

Fortalt mannen om denne tråden i dag, han syntes det var fantastisk morsomt! Fikk han med på å kjøpe sov godt så blir spennende å høre i natt om det har noen hensikt :) jeg gleder meg hvertfall!

høres bra ut :)
gi det litt tid da.. er ikke heelt sikkert det funker første nattan - varierer fra pers til pers :) her funket det ikke første gangen fordi han klare ikke å la det "gli" ned i halsen :p

Jada enda en våken natt å hører på flotte symfoniorkesteret ved siden av meg.
Han prøvde sov godt en gang og følte han ble tettere i nesen så da ga han opp. Sta gubbe!
Så nå syntes jeg mini kan komme og grine på natta for å plage han sånn han plager meg!

Jada enda en våken natt å hører på flotte symfoniorkesteret ved siden av meg.
Han prøvde sov godt en gang og følte han ble tettere i nesen så da ga han opp. Sta gubbe!
Så nå syntes jeg mini kan komme og grine på natta for å plage han sånn han plager meg!

lurte på hvordan det hadde gått ja.. kjedelig at det ikke funket :/ - siden det høres ut som det sitter i nesa, kanskje han hadde hatt bedre virkning av de plastergreiene som man klister over nesa?:)

lurte på hvordan det hadde gått ja.. kjedelig at det ikke funket :/ - siden det høres ut som det sitter i nesa, kanskje han hadde hatt bedre virkning av de plastergreiene som man klister over nesa?:)
Det stabeistet kommer ikke til å prøve noe før det går utover søvnen hans. Han kasta den sprayen med en gang så nye forsøk er bare å glemme. Om det ikke er mirakel kur kan det droppes.
Tøyse mann!

Han snorker helt forferdelig, så han har sovet på sofaen de siste mnd :P Han skal få komme tilbake hvis han gjør noe med det. Er ikke noe koselig å drive å dytte til han hele natten.

Back
Topp