Er det lov å drepe?

**MarteMor**

Mamma for første gang
Aprilbarna`15
Ja er det lov å ta en pute over fjeset til gubben sin å få slutt på den snorkinga?

Når jeg endelig er blitt trøtt så klarer jeg ikke sove, ikke pga mage eller bekken eller bevegelse.
Men en tornado av lyder ved siden av meg!
Og han slutter ikke.

Jeg kan slå han og få han til å være stille et minutt. Eller vekke han bare for at han legger seg på siden, sovne på 30 sekunder og rulle på rygg igjen etter 5 minutter!

Tror nok jeg bare er supersjalu på hans evne å sovne på under et minutt! Jeg ligger minimum 20 minutt før ole lukkøye kommer.

URETTFERDIG!!

kjøp "sov godt" på apoteket! funker gull på kjæresten min! var noen år med dårlig soving før jeg kom over den! :)

På meg som sliter med å sovne eller han som snorker?

på han som snorker :p
er en slags nesespray som de skal la gli ned i halsen (tror den har en slags bedøvende effekt).. han må ikke drikke boe etter å ha tatt den værtfall :p
søvnen han ble forsovidt mye bedre også - våkner uthvilt nå.. Det gjorde han ikke før (eller om han glemmer å bruke det)

Hahaha!! Sorry, men nå lo jeg godt:D snorking er det verste i verden! Min puster bare veldig tungt, og kommer med noen småsnork innimellom. Men han sovner også på få sekunder, så må høre på det. Men heldigvis ikke tornado:p

Hahaha!! Sorry, men nå lo jeg godt:D snorking er det verste i verden! Min puster bare veldig tungt, og kommer med noen småsnork innimellom. Men han sovner også på få sekunder, så må høre på det. Men heldigvis ikke tornado:p
Når han ligger på siden puster han bare tungt men han ruller seg alltid på ryggen igjen!
Elsker mannen men det er visse ting her i livet jeg kunne droppa..

Herregud som jeg kjenner igjen det der! da jeg og barnefar var samboere holdt jeg på å bli gal. Vi fikk tak i et slags plaster som han hadde utenpå nesa, for å åpne opp litt. Det hjalp veldig! Dette hadde han glemt da jeg lå på føden, og siden jeg ble satt igang før termin overnattet han og mamma på et rom utenfor fødeavdelingen. Jeg ba pleierne gå bort med ørepropper til mamma, for hun kom til å trenge det. I ettertid har hun sagt at hun var sikker på at proppene skulle treffes på midten, likevel hørtes det ut som et takras! da hun våknet var det helt stille i rommet, og hun hadde to tanker: enten er han død, eller så er fødselen igang og de har ikke klart å vekke meg. Men neida, da hadde HAN gått ut på ganga og satt seg fordi mamma snorka visst så fælt!

Beklager, snek visst litt fra November 2013 :) fikk ikke med meg hvilket forum dette var skrevet i :)

Enig med marihøns :) kjør på med pute :P

Kjenner meg igjen, og føler med deg! Mannfolket her skal snart ( i løpet av året) utredes for søvnapne, og det går hardt utover nattesøvnen min og. Ikke søren om han klarer å sove i fem minutter uten snorking eller andre lyder. Og han tar alltid 80% av sengen :P

Eneste som kommer opp når jeg googler er ørepropper, er det rett?

Sov i ro er ørepropper ja :-)

Her i huset veksler vi litt på hvem som snorker :P
Vi har vært operert for det begge to og det hjalp ei stund.
Nå er jeg blitt fæl med å snorke i 3.trimester, så jeg håper det går over etter fødselen.
Han er også i perioder fæl med å snorke. Så sov i ro er redningen her i huset :-)

Sy tennisballer i ryggen, om han sover med noe overdel på.... Så ruller han nok fort over til siden igjen. Hi hi! :-)

Min kar snorker ikke, men han "blåser " noe så vanvittig med nesa når han puster ut. Kjennes ut som om han faktisk tar sats fra magen og blåser fra munnen. Faktisk ikke så lite irriterende det heller når man prøver å sove. Har fortalt han om det for lenge siden, men han har ikke trodd på meg. Han puster jo bare :P
Men så en natt kom minstemann inn å la seg mellom oss, og etter en stund så snudde han seg mot mannen å sa: Slutt å blåse på meg pappa!!!!
Ha!! Fikk han den :D *gliiiise*

Back
Topp