Er det latskap å ha bowling eller badebursdag??

Hva er problemet hvis ungene koser seg? :) Får man stjerne i boka av å ha det hjemme? :P
Kan jo hende at noen foreldre er litt late fordi de tenker at nei, de gidder ikke lage til noe hjemme, og heller tar det på badeland eller noe. Men er det noe galt i det? Så lenge bursdagsbarnet er fornøyd med feiringen så skal vel ikke det ha noe å si.

Jeg leide en gymsal til 5åringen forrige helg. Hun inviterte alle 20 fra avdelingen sin! Brukte under 1500 på den bursdagen. Lov innimellom.

Vi har hatt bursdag i lekeland flere ganger. Jeg vil kalle det latskap ja, det er utrolig lettvint. :D Jeg har bekymret meg litt for om vi har satt i gang en trend ikke alle kan hive seg på, men vi hadde ikke plass eller overskudd til annet de gangene.

Badebursdag derimot vil jeg ikke kalle latskap. Heller galskap, om du ikke har en drøss voksne til å hjelpe deg å passe på at de ikke drukner seg. :nailbiting: (Mulig dine barn er eldre enn mine, med roligere venner.)

Er egentlig for hjemmebursdag, men i år har jeg bestemt meg for å kjøpe meg fri. Med baby på ca en mnd rundt dagen hans, orker jeg ikke huset fullt av ukjente gutter ( skoleklassen) så vi flytter feiringen til begynnelsen av sommeren i god tid før fødsel, så blir det lekeland,bowling,kino el. med barnehagekompisene istede.

Ikke latskap. Har dratt barnebursdag og vet ikke om jeg orker barn over alt med kliss og søl. Kan det garanteres ok vær så ville utebursdag vært topp.

Back
Topp